O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop

Portofoliul Sloop, lider pe piața de sucuri NFC (not from concentrate) s-a extins în luna ianuarie a acestui an cu proiectul “Sloop DOER”, ce cuprinde trei variante noi de smuti, din ingrediente atent alese și combinate, fără aditivi, fără zahăr adăugat, fără conservanți, coloranți, stabilizatori sau concentrate. O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop

“Rise&Shine” este 100% boost de energie, cu un mix echilibrat de mango, mere, portocale, fructul pasiunii și chia.
“Endurance” este energie să fii de neoprit, ca să faci mai mult pentru tine. Are cocos, ananas, banană, chia și spirulină albastră.
„Brainbeet” este smuti-ul de care ai nevoie ca să ieși cu bine din blocajele creative. Cu zmeură, banană, sfeclă, măr, struguri și chia, te ajută să începi sau să continui tot ce ți-ai propus, cu energie.

Toate cele trei smuti-uri “SLooP DOER” poartă semnătura Soniei Argint, om de televiziune și fondatoarea platformei DOER.ro.

“Am cochetat și în trecut cu ideea de a face un proiect împreună, cu însemnătate, mai ales pentru tineri. Celebrăm această colaborare prin lansarea noii game de produse, Sloop DOER Smuti, 100% din fructe și legume, cu superingrediente și semințe de chia. Fiecare dintre produsele din noua gamă vine să sublinieze momentele sau atitudinea de “DOER”, ca un boost de energie pentru acțiunile din viața de zi cu zi, dar mai ales ca un mic memento pentru ceea ce este important pentru fiecare dintre noi. “, a spus Melania Damian, co-fondator SLooP.

Dincolo de smuti-urile sănătoase și hrănitoare noi introduse pe piață, proiectul SlooP DOER își propune să transmită consumatorilor din valorile, viziunea și misiunea celor două părți implicate.

Noile produse Slopp DOER smuti pot fi găsite în magazinele partenere și pe Sloop.ro

Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, lansează creioanele pentru sprâncene din gama Gerovital Beauty. Noile produse au o...
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea...
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Inspirându-se din rețete homemade pentru frumusețea și sănătatea părului, Nature Box lansează pe piață o nouă inovație în materie de...
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală. „Vreau din România” cuprinde produse făcute...
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Timișoreana, brand aflat în portofoliul Ursus Breweries, lansează campania “Milioane de beri pentru milioane de momente împreună” și îi...
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
În rotițe de 280 de grame, vidat și împachetat în hârtie fină, Rotocol de cașcaval completează seria brânzeturilor de la Lăptaria cu...