Farmec extinde gama Gerovital Beauty

Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, lansează creioanele pentru sprâncene din gama Gerovital Beauty. Noile produse au o textură cremoasă și pigmentată, ușor cerată, care aderă foarte bine pe firele de păr și ajută la obținerea formei și aspectului dorite, prin umplerea golurilor din sprâncene și definirea lor. Farmec extinde gama Gerovital Beauty

Crioanele sunt concepute special cu două capete, pentru a optimiza procesul unui machiaj care asigură echilibru între formă și nuanță.

„Odată cu purtarea regulată a măștii, am putut observa și pe piața din România emergența unei noi tendințe în rândul consumatorilor noști, aceea de a-și accentua, prin machiaj, partea vizibilă a feței –ochii și sprâncenele. Deși în gama Gerovital Beauty exista deja un produs foarte apreciat de consumatorii noștri - Kitul pentru Sprâncene -, am extins varietatea de produse cu un creion pentru sprâncene, mai ușor de utilizat și preferat atât de pasionații de make-up, cât și de utilizatorii ocazionali”, a declarat Monica Martin, Manager de Produs Farmec.

Noile produse sunt disponibile în patru nuanțe, potrivite pentru toate tipurile de ten: blonde (pentru păr blond); hazel-brown (pentru părul castaniu sau roșcat); gray-brown (potrivit pentru sprâncenele ușor mai închise față de nuanța părului) și dark-brown (pentru părul brunet).

Creioanele conțin o formulă vegană. Pentru un plus de îngrijire, unul dintre ingredientele de bază este uleiul de cocos, care hrănește firul de păr și întărește rădăcina.

Gerovital Beauty este prima gamă de make-up din portofoliul Gerovital, produsele fiind îmbogățite cu ingrediente care hrănesc și protejează, dezvoltate de cercetători cu o vastă experiență în îngrijirea pielii. Se găsesc în magazinele de brand Farmec și Gerovital, pe www.farmec.ro, precum și la magazine partenere selectate.
 

Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea...
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Inspirându-se din rețete homemade pentru frumusețea și sănătatea părului, Nature Box lansează pe piață o nouă inovație în materie de...
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală. „Vreau din România” cuprinde produse făcute...
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Timișoreana, brand aflat în portofoliul Ursus Breweries, lansează campania “Milioane de beri pentru milioane de momente împreună” și îi...
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
În rotițe de 280 de grame, vidat și împachetat în hârtie fină, Rotocol de cașcaval completează seria brânzeturilor de la Lăptaria cu...
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
Vinarsul Brâncoveanu, prin colecții exclusive, extra maturate și realizate în ediții limitate, omagiază și aduce în actualitate...