Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea cumpăra pachetele Oreo în ediție limitată, inspirate din Gotham City. Pentru prima dată, clasicul biscuit Oreo se va transforma în cadrul acestei colaborări cu un design de produs unic cu imaginea iconică a lui Batman. Prin scanarea codului QR de pe pachet, fanii vor putea explora portalul virtual Batcave, unde vicleanul Riddler a lăsat o serie de ghicitori care așteaptă să fie rezolvate. Cine se aventurează în Batcave poate câștiga numeroase premii, iar cei care reușesc să rezolve toate ghicitorile vor descoperi conținut suplimentar.
“La Oreo, ne place să ne surprindem fanii cu parteneriate inedite. De aceea suntem atât de încântați să anunțăm parteneriatul cu Batman, în cadrul colaborării noastre cu Warner Bros”, a declarat Chiara Missio, Brand Director Oreo Europe. “
Colaborările anterioare Oreo în ediție limitată în Europa o includ pe cea cu Minionii, în vara lui 2021, și pe cea cu megastarul Lady Gaga în ianuarie 2021.
Filmul Batman, disponibil exclusiv în cinema, este distribuit în România de către Vertical Entertainment și se anunță drept experiența cinematografică supremă a anului 2022. Timp de aproape un secol, cel Mai Mare Justițiar al Lumii a cucerit inimile și imaginația fanilor din întreaga lume, iar acest film explorează un teritoriu necunoscut de acest personaj pe marele ecran.
Ediția limitată a colaborării dintre Oreo și Batman va fi disponibilă doar în limita stocurilor. În plus, începând cu 31 ianuarie, Oreo își invită consumatorii la un concurs. La achiziția de biscuiți Oreo de minimum 9 lei și înscrierea bonului fiscal pe www.oreo.eu, consumatorii pot câștiga premiul cel mare care constă într-o experiență Batman pentru 2 persoane, 400 de premii cu Mediaplayer Mi Tv Box și 8 premii cu Samsung Soundbar.