Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman

Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea cumpăra pachetele Oreo în ediție limitată, inspirate din Gotham City. Pentru prima dată, clasicul biscuit Oreo se va transforma în cadrul acestei colaborări cu un design de produs unic cu imaginea iconică a lui Batman. Prin scanarea codului QR de pe pachet, fanii vor putea explora portalul virtual Batcave, unde vicleanul Riddler a lăsat o serie de ghicitori care așteaptă să fie rezolvate. Cine se aventurează în Batcave poate câștiga numeroase premii, iar cei care reușesc să rezolve toate ghicitorile vor descoperi conținut suplimentar.  Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman

“La Oreo, ne place să ne surprindem fanii cu parteneriate inedite. De aceea suntem atât de încântați să anunțăm parteneriatul cu Batman, în cadrul colaborării noastre cu Warner Bros”, a declarat Chiara Missio, Brand Director Oreo Europe. “

Colaborările anterioare Oreo în ediție limitată în Europa o includ pe cea cu Minionii, în vara lui 2021, și pe cea cu megastarul Lady Gaga în ianuarie 2021.

Filmul Batman, disponibil exclusiv în cinema, este distribuit în România de către Vertical Entertainment și se anunță drept experiența cinematografică supremă a anului 2022. Timp de aproape un secol, cel Mai Mare Justițiar al Lumii a cucerit inimile și imaginația fanilor din întreaga lume, iar acest film explorează un teritoriu necunoscut de acest personaj pe marele ecran.

Ediția limitată a colaborării dintre Oreo și Batman va fi disponibilă doar în limita stocurilor. În plus, începând cu 31 ianuarie, Oreo își invită consumatorii la un concurs. La achiziția de biscuiți Oreo de minimum 9 lei și înscrierea bonului fiscal pe www.oreo.eu, consumatorii pot câștiga premiul cel mare care constă într-o experiență Batman pentru 2 persoane, 400 de premii cu Mediaplayer Mi Tv Box și 8 premii cu Samsung Soundbar.
 

Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Inspirându-se din rețete homemade pentru frumusețea și sănătatea părului, Nature Box lansează pe piață o nouă inovație în materie de...
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală. „Vreau din România” cuprinde produse făcute...
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Timișoreana, brand aflat în portofoliul Ursus Breweries, lansează campania “Milioane de beri pentru milioane de momente împreună” și îi...
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
În rotițe de 280 de grame, vidat și împachetat în hârtie fină, Rotocol de cașcaval completează seria brânzeturilor de la Lăptaria cu...
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
Vinarsul Brâncoveanu, prin colecții exclusive, extra maturate și realizate în ediții limitate, omagiază și aduce în actualitate...
Campanie de comunicare de la Edenia
Campanie de comunicare de la Edenia
Lansată în luna noiembrie a acestui an, ultima campanie semnată Edenia – „Campionii știu ce mănâncă! Cu Edenia și tu știi!” face...