Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Timișoreana, brand aflat în portofoliul Ursus Breweries, lansează campania “Milioane de beri pentru milioane de momente împreună” și îi premiază pe câștigători cu patru milioane de beri.
Timișoreana continuă tradiția de a fi alături de români în momentele importante și acum este din nou aproape de ei, reamintindu-le să celebreze fiecare moment de revedere așa cum se cuvine, cu o masă bogată și o bere bună. Campania se desfășoară în perioada 1 noiembrie 2021 – 31 ianuarie 2022. Mecanismul este simplu: la cumpărarea unei Timișoreana în ambalaj promoțional, cauți sub capac mesajul câștigător și dacă ai caștigat, ridici premiul din magazinele partenere (lista lor este disponibilă pe site-ul Timișoreana).
Campania va fi declinată pe TV, radio, digital, retail.
Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718. Brandul face parte din portofoliul Ursus Breweries, alături de URSUS, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, Grolsch, Azuga și St. Stefanus sau marca de hard-seltzer Viper. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.