O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”

Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală. „Vreau din România” cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.  O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”

Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. „Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone”, explică reprezentanții retailerului.

O nouă campanie integrată vine să susțină noua identitate a brandului, deschizând un dialog despre tradiții, origini și valori, sub umbrela „Ce vreau din România?”.

„Kaufland face demersuri continue pentru a rămâne partenerul de încredere al producătorilor români. Încă de la lansare, gama Vreau din România a fost primită foarte bine de clienții Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai bună calitate. Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România”, declară Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Lansată inițial în 2017, gama „Vreau din România” oferă o varietate de produse special pentru cei care caută gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. Astfel, gama cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere.

Rețetele sunt autentice, tradiționale, și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

 

O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
Vinarsul Brâncoveanu, prin colecții exclusive, extra maturate și realizate în ediții limitate, omagiază și aduce în actualitate...
Campanie de comunicare de la Edenia
Campanie de comunicare de la Edenia
Lansată în luna noiembrie a acestui an, ultima campanie semnată Edenia – „Campionii știu ce mănâncă! Cu Edenia și tu știi!” face...
Nuanțe noi Loncolor Expert Oil Fusion
Nuanțe noi Loncolor Expert Oil Fusion
Începând cu această toamnă, gama de produse pentru colorarea părului – fără amoniac – Loncolor Expert Oil Fusion și-a îmbogățit...
Relansare hârtie igienică umedă Zewa
Relansare hârtie igienică umedă Zewa
Brandul Zewa, lider de piață pe segmentul hârtie igienică și batiste din hârtie (conform Retail Audit Nielsen), relansează gama de hârtie...