MasterCard introduce plata cu cardul la tarabele din piață

MasterCard a implementat, luna aceasta, primul POS într-o piață din Capitală. Astfel, începând cu 11 decembrie, în Piaţa Hala Traian din București, posesorii de carduri pot plăti legumele, fructele şi verdeţurile cumpărate la POS-urile instalate la vânzătorii de la tarabe, a anunțat furnizorul de plăți. MasterCard introduce plata cu cardul la tarabele din piață

„Experimentul «piaţa» a pornit ca un proiect pilot, însă reacţiile pozitive au condus la implementarea permanentă a unui POS într-o piaţă, devenind astfel o realitate și un lucru normal pentru cumpărătorii de la Piaţa Traian. Proiectul vine în completarea acţiunilor şi a campaniei #doarcucardul desfăşurate pe parcursul acestui an, cu scopul de a stimula plățile cu cardul. Suntem încântaţi să le oferim posesorilor de carduri MasterCard și Maestro posibilitatea de a realiza plăți într-un mod uşor și sigur la piață. Iar tehnologia contactless le va oferi o  experienţă şi mai rapidă”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager MasterCard pentru România.

Românii utilizează de patru ori mai puţin cardurile pentru a efectua plăţi la comercianţi comparativ cu media Uniunii Europene, conform datelor furnizate de Banca Centrală Europeană, citate de MasterCard.

„Sperăm ca acesta să fie un prim pas către extinderea plăților cu cardul către zone care până acum au fost apanajul exclusiv al numerarului, astfel încât cumpărătorii să beneficieze de securitate și confort, contribuind în același timp la reducerea economiei gri,” a adăugat Cosmin Vladimirescu.

Furnizorul de tehnologii de plată MasterCard operează în peste 210 de ţări şi teritorii. Produsele şi soluţiile MasterCard sunt utilizate în activităţi zilnice de comerţ, cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, administrarea unei afaceri sau managementul.

Cum revoluționează Carrefour conceptul de hypermarket? GALERIE FOTO
Cum revoluționează Carrefour conceptul de hypermarket? GALERIE FOTO
Probabil unul dintre cele mai așteptate evenimente din piața de retail de anul acesta a fost inauguarea noului concept de hypermarket Carrefour...
Lidl preia o firmă care livrează cutii cu rețete și ingredientele necesare
Lidl preia o firmă care livrează cutii cu rețete și ingredientele necesare
Luând din ce în ce mai în serios comerțul online, discounterul german Lidl a achiziționat, recent, firma Kochzauber, un start-up înființat...
Un producător de mezeluri londonez a creat prima gustare anti-mahmureală
Un producător de mezeluri londonez a creat prima gustare anti-mahmureală
Producătorul londonez de mezeluri Serious Pig a creat ”Hangover Cured”, o gustare împotriva mahmurelii. Realizat 100% din carne din Marea...
Cinci soluții pentru a crea o experiență de cumpărare care rivalizează cu cea a marilor retaileri
Cinci soluții pentru a crea o experiență de cumpărare care rivalizează cu cea a marilor retaileri
Pentru a contrabalansa creșterea rapidă a online-ului, retailerii se bazează tot mai mult pe experiența pe care o pot oferi vizitatorilor lor....
Cum arată primul Concept Store Mega Image gândit pentru o zonă de birouri [GALERIE FOTO]
Cum arată primul Concept Store Mega Image gândit pentru o zonă de birouri [GALERIE FOTO]
Mega Image a inaugurat, săptămâna trecută, Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul reţelei. Situat pe strada...
Relevance a implementat o soluție de suport decizional pentru Danone
Relevance a implementat o soluție de suport decizional pentru Danone
Relevance Management a implementat, în 11 luni, o soluție de suport decizional pentru piețele Danone din Europa de Sud-Est, cele două companii...