Cum arată primul Concept Store Mega Image gândit pentru o zonă de birouri [GALERIE FOTO]

Mega Image a inaugurat, săptămâna trecută, Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul reţelei. Situat pe strada Barbu Văcărescu nr. 201, lângă stația de metrou Aurel Vlaicu, magazinul are o suprafață de 1.581 metri pătrați și o parcare cu o capacitate de 35 de locuri.

Magazinul, care se adresează atât clienților din clădirile de birouri din apropiere, cât și locuitorilor din cartierul Aurel Vlaicu, se află între primele trei magazine Mega Image după suprafața de vânzare.

“Am lucrat la perfecționarea acestui concept, astfel încât să le oferim consumatorilor noștri experiențe inedite la cumpărături și să deservim o gamă largă de preferințe și servicii”, a declarat Vassilis Stavrou, Directorul General Mega Image.

În interiorul Mega Image Barbu Văcărescu au fost dezvoltate și concept cornerele Equilibrium Health & Wellness și  Wine Gallery. Concept cornerul Equilibrium Health & Wellness oferă o gamă de produse destinate celor care își doresc un stil de viață echilibrat și cât mai natural, produse bio și raw-vegan, de la semințe, germeni și făinuri la vinuri cu conținut mic de sulfiți, produse de nutriție sportivă și suplimente alimentare.

Raionul de legume-fructe din Concept Store-ul Barbu Văcărescu oferă rambutan, kumquats, mangustan la secţiunea fructe şi chayote, ginseng, conopidă violet, roşii kumato sau flori comestibile în categoria de legume.

La raionul carmangerie, măcelarii pot tranşa sau toca, ls cererea clienților, cărnea pe loc. Specialităţile de la vitrina de carne includ steak mistreţ, steak cerb, vită. Magazinul are, de asemenea, o insulă cu produse și preparate din carne Angst.

La Mega Image Barbu Văcărescu se găsesc mixuri de condimente ce redau aromele specifice unor bucătării internaționale consacrate (indiană, chinezească, indoneziană, arăbească, sud-americană, nord-africană).

Cu magazinul din zona Barbu Văcărescu, rețeaua Mega Image controlată de grupul belgian Delhaize a ajuns la 442 de locaţii, dintre care 203 de supermarketuri Mega Image, 236 de magazine de proximitate Shop&GO, un magazin cu produse congelate AB Cool Food și două unități  Gusturi Românești.

Mondelez vrea să testeze piața locală pentru produse fără alergeni
Mondelez vrea să testeze piața locală pentru produse fără alergeni
Mondelez România ia în calcul lansarea unei game de snackuri cu profil nutrițional special – fără gluten,  lactoză sau alți alergeni –...
GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale
GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale
Organizația GS1 România a lansat aplicația ”Cumpără informat”, care permite utilizatorilor acesteia să obțină informații detaliate...
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Proiectele importante lansate pe segmentul online au arătat că, deși au devenit un business funcțional, acestea nu reprezintă nici pe departe o...
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Se vorbește din ce în ce mai mult în ultima vreme despre modele de business disruptive, dar dacă suntem sinceri ar trebui să recunoaștem că...