Relevance a implementat o soluție de suport decizional pentru Danone

Relevance Management a implementat, în 11 luni, o soluție de suport decizional pentru piețele Danone din Europa de Sud-Est, cele două companii începând să colaboreze la finalul lui 2013. Relevance a implementat o soluție de suport decizional pentru Danone

Proiectul DSS (Decision Support System) a demarat cu etapa de analiză și a continuat cu realizarea întregii arhitecturi a soluției de suport decizional. Soluția constă în implementarea unei platforme de DWH (Data Warehouse), care să gestioneze informațiile stocate în diverse baze de date, împreună cu două instrumente pentru analiza și raportarea informațiilor relevante: QlikView pentru analize asociative, vizuale, ad-hoc și Microsoft BI (Business Intelligence). 

„Din punct de vedere tehnic și din perspectiva businessului, complexitatea proiectului a fost o provocare pentru echipa Relevance” a declarat Andrei Vasilescu, Director Executiv în cadrul Relevance.

Platforma DWH a fost implementată în paralel cu introducerea unei noi soluții SAP, pentru țările din Europa de Sud-Est. În acest context, procesele de analiză și raportare în toate departamentele Danone au fost regândite și sincronizate.

Pentru departamentul Supply Chain au fost create noi tipuri de rapoarte. Înainte de utilizarea QlikView, acestea erau extrase din SAP. În prezent, aplicațiile dezvoltate pe acest segment salvează mult din timpul de prelucrare.

Cu o experiență de 11 ani pe piață, Relevance oferă soluții de Business Intelligence, Big Data și Data Warehouse.

Lidl concurează cu Amazon în Germania pe servicii de livrare
Lidl concurează cu Amazon în Germania pe servicii de livrare
Lidl a anunțat lansarea unui nou serviciu de livrare în Germania care concurează direct cu Pantry, serviciul similar al companiei Amazon extins...
Mondelez vrea să testeze piața locală pentru produse fără alergeni
Mondelez vrea să testeze piața locală pentru produse fără alergeni
Mondelez România ia în calcul lansarea unei game de snackuri cu profil nutrițional special – fără gluten,  lactoză sau alți alergeni –...
GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale
GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale
Organizația GS1 România a lansat aplicația ”Cumpără informat”, care permite utilizatorilor acesteia să obțină informații detaliate...
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Proiectele importante lansate pe segmentul online au arătat că, deși au devenit un business funcțional, acestea nu reprezintă nici pe departe o...
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Se vorbește din ce în ce mai mult în ultima vreme despre modele de business disruptive, dar dacă suntem sinceri ar trebui să recunoaștem că...
Floriol deschide o nouă subcategorie
Floriol deschide o nouă subcategorie
Producătorul Bunge Prio anunță lansarea unei game de ulei de floarea soarelui cu ierburi de grădină, o specialitate premium ce vizează...