Lidl preia o firmă care livrează cutii cu rețete și ingredientele necesare
Luând din ce în ce mai în serios comerțul online, discounterul german Lidl a achiziționat, recent, firma Kochzauber, un start-up înființat în Berlin, specializat în livrarea de cutii care conțin atât rețeta cât și ingredientele necesare pentru prepararea ei.
Kochzauber operează în prezent doar pe piața germană, având în portofoliu mai multe tipuri de cutii cu rețete, cu prețuri începând de la 39 de euro pe cutie din care poate fi pregătit un preparat pentru două până la patru persoane.
Reprezentanții Lidl au motivat achiziția start-upului prin creșterea afacerilor care au la bază comenzile de cutii cu rețete la domiciliu. Astfel, achiziția răspunde cererii consumatorilor pentru gătirea de feluri de mâncare delicioase folosind ingrediente proaspete din piață, fără a mai fi nevoie să meargă ei înșiși la cumpărături.
CITEȘTE ȘI:
- Lidl concurează cu Amazon în Germania pe servicii de livrare
- Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Kochzauber este similar platformei online HelloFresh, tot un start-up german, dar dezvoltat pentru piața din Marea Britanie, care este evaluat la 2,6 miliarde de euro în contextul în care s-ar putea lista în curțnd pe bursă.
Un concept similar, care propune livrarea kitului necesar preparării unui fel de mâncare cu ingredentele incluse, a fost dezvoltat și pe piața românească de către antreprenorii Cristi și Cristina Tohănean care dețin site-ul CookuBau.ro.