Lidl concurează cu Amazon în Germania pe servicii de livrare
Lidl a anunțat lansarea unui nou serviciu de livrare în Germania care concurează direct cu Pantry, serviciul similar al companiei Amazon extins recent și pe piețele din Germania și Austria.
Noul serviciu Lidl se numește Vorratsbox (cutie cu provizii – n.r.) și le permite clienţilor să umple o cutie cu cumpărături, care le va fi livrată la adresa menţionată de aceştia, în termen de două-trei zile.
Livrările sunt asigurate de DHL, clienţii având posibilitatea de a alege trimiterea comenzilor la o destinaţie stabilită (staţie de livrare) sau la adresa de domiciliu. Serviciul nu este condiţionat de o sumă minimă, iar toate produsele sunt disponibile la preţuri reduse, potrivit Lidl.
Mişcarea retailerului vine la scurt timp după decizia Amazon de luna trecută de a-şi extinde serviciul Pantry în Germania şi Austria. Amazon Pantry le permite clienţilor să umple o cutie cu până la 20 de kilograme de cumpărături, aceasta urmând să fie livrată la domiciliu sau o altă locaţie contra unei taxe de 4,99 euro pentru fiecare colet.
Preţul serviciului Lidl este de 4,95 euro şi, în plus faţă de Amazon Pantry, clienţii pot adăuga şi produse proaspete în comandă, contra unei taxe suplimentare de 1 euro.