Lidl concurează cu Amazon în Germania pe servicii de livrare

Lidl a anunțat lansarea unui nou serviciu de livrare în Germania care concurează direct cu Pantry, serviciul similar al companiei Amazon extins recent și pe piețele din Germania și Austria. Lidl concurează cu Amazon în Germania pe servicii de livrare

Noul serviciu Lidl se numește Vorratsbox (cutie cu provizii – n.r.) și le permite clienţilor să umple o cutie cu cumpărături, care le va fi livrată la adresa menţionată de aceştia, în termen de două-trei zile.

Livrările sunt asigurate de DHL, clienţii având posibilitatea de a alege trimiterea comenzilor la o destinaţie stabilită (staţie de livrare) sau la adresa de domiciliu. Serviciul nu este condiţionat de o sumă minimă, iar toate produsele sunt disponibile la preţuri reduse, potrivit Lidl.

Mişcarea retailerului vine la scurt timp după decizia Amazon de luna trecută de a-şi extinde serviciul Pantry în Germania şi Austria. Amazon Pantry le permite clienţilor să umple o cutie cu până la 20 de kilograme de cumpărături, aceasta urmând să fie livrată la domiciliu sau o altă locaţie contra unei taxe de 4,99 euro pentru fiecare colet.

Preţul serviciului Lidl este de 4,95 euro şi, în plus faţă de Amazon Pantry, clienţii pot adăuga şi produse proaspete în comandă, contra unei taxe suplimentare de 1 euro.

Mondelez vrea să testeze piața locală pentru produse fără alergeni
Mondelez vrea să testeze piața locală pentru produse fără alergeni
Mondelez România ia în calcul lansarea unei game de snackuri cu profil nutrițional special – fără gluten,  lactoză sau alți alergeni –...
GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale
GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale
Organizația GS1 România a lansat aplicația ”Cumpără informat”, care permite utilizatorilor acesteia să obțină informații detaliate...
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Proiectele importante lansate pe segmentul online au arătat că, deși au devenit un business funcțional, acestea nu reprezintă nici pe departe o...
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Se vorbește din ce în ce mai mult în ultima vreme despre modele de business disruptive, dar dacă suntem sinceri ar trebui să recunoaștem că...
Floriol deschide o nouă subcategorie
Floriol deschide o nouă subcategorie
Producătorul Bunge Prio anunță lansarea unei game de ulei de floarea soarelui cu ierburi de grădină, o specialitate premium ce vizează...
Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business
Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business
Albert Heijn își va extinde serviciile pe segmentul livrărilor la domiciliu de pachete de produse care pot fi pregătite imediat pentru una din...