Floriol deschide o nouă subcategorie

Producătorul Bunge Prio anunță lansarea unei game de ulei de floarea soarelui cu ierburi de grădină, o specialitate premium ce vizează consumatorii pasionați de gastronomie. Floriol deschide o nouă subcategorie

Gama se numește Floriol Gourmet Delicious Herbs și cuprinde trei sortimente, în ambalaj de 250 ml: ulei de floarea soarelui cu ardei iute, busuioc și roșii, ulei de floarea soarelui cu roșii, usturoi și busuioc, și ulei de floarea soarelui cu usturoi și busuioc.

“Într-o piață în care predomină consumul de ulei din floarea soarelui, venim în fața consumatorilor cu o gamă nouă, unică, o specialitate de ulei premium și combinații de ierburi care se completează perfect și al căror gust echilibrat stimulează creativitatea în bucătărie, dând personalitate rețetelor. Produsul Floriol Gourmet Delicious Herbs se adresează consumatorilor dornici să experimenteze gusturi noi, senzații culinare noi”, a declarat Irina Oprea-Duca, Senior Brand Manager în cadrul Bunge Prio România și Bulgaria.


Citește și:


Bunge Prio este lider în piața uleiului vegetal din România, cu 5 mărci în Top 10 branduri de uleiuri pentru gătit – conform datelor Retail Zoom pe 2014 pe universul de retaileri internationali monitorizat, citate de companie.

Portofoliul complet al Bunge Prio include nouă mărci, cele mai importante fiind Floriol, Unisol, Raza Soarelui și Ulvex în România.

Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business
Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business
Albert Heijn își va extinde serviciile pe segmentul livrărilor la domiciliu de pachete de produse care pot fi pregătite imediat pentru una din...
Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World
Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World
Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software,...
Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018
Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018
Piaţa globală a ambalajelor flexibile pentru alimente va atinge pragul de 800 de miliarde unităţi în 2018, pe măsură ce consumatorii îşi...
Carrefour România a pus dispozitive beacon în toate hypermarketurile
Carrefour România a pus dispozitive beacon în toate hypermarketurile
Carrefour România a introdus, în toate cele 28 de hypermarketuri ale sale, dispozitive iBeacon care emit semnale către utilizatorii de...
Markthal, un proiect comercial sustenabil, sau cum împaci și capra, și varza
Markthal, un proiect comercial sustenabil, sau cum împaci și capra, și varza
La finalul lui 2014, în Rotterdam, își deschidea porțile Markthal, o structură arhitecturală inovativă, de peste 6.000 mp, cu...
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Producătorul danez de bere Carlsberg şi-a anunţat intrarea pe segmentul produselor cosmetice pentru îngrijirea pielii prin lansarea unei game de...