Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018

Piaţa globală a ambalajelor flexibile pentru alimente va atinge pragul de 800 de miliarde unităţi în 2018, pe măsură ce consumatorii îşi vor îndrepta preferinţele către produse inovatoare precum pungile din plastic în locul ambalajelor tradiţionale din sticlă, hârtie sau metal. Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018

Potrivit unui nou studiu realizat de Canadean, se estimează că în 2018 vor fi folosite nu mai puţin de 786,1 miliarde de ambalaje flexibile în retailul alimentar, la nivel global. Ambalajele flexibile îşi vor extinde astfel cota de piaţă şi mai mult, ajungând la 53,1% în următorii trei ani.

În timp ce ambalajele din sticlă, metal şi hârtie se demodează, cele inovative, flexibile, precum pungile din plastic cu mai multe straturi, devin tot mai populare.

Astfel, cererea globală pentru astfel de produse pe piaţa alimentară va creşte cu 2,49 miliarde de unităţi între 2014 şi 2017 – o creştere de 14,9% în segmentul ambalajelor de acest tip, conform Canadean. Pe de altă parte, metalul va înregistra cea mai lentă creştere pe această piaţă, cu o rată anuală compusă de creştere (CAGR) de 2,5% între 2013 şi 2018.

Ambalajele flexibile pentru cuptoarele cu microunde le vor înlocui pe cele din metal

“Pungile din plastic sunt deopotrivă ambalaje uşoare şi durabile, ceea ce înseamnă că pot fi depozitate mult mai uşor în bucătărie, sunt mai puţin predispuse la distrugere şi mult mai uşor de transportat. Ele reprezintă, de asemenea, o soluţie la îndemână pentru consumatorii fără prea mult timp la dispoziţie, produsele instant şi snacks-urile având astfel de ambalaje”, susţine Kirsty Nolan, analist Canadean.

Ambalajele ce pot fi folosite în cuptoarele cu microunde, spre exemplu, sunt pe punctul de a înlocui ambalajele metalice ale produselor de tip ready-meal. “Stratul exterior din plastic al acestor ambalaje compatibile cu microundele sunt concepute să se răcească rapid menţinând totodată conţinutul cald, permiţând astfel consumatorului să mănânce produsul imediat după ce acesta a fost scos din cuptorul cu microunde”, a adăugat Nolan.

Sursa foto: http://fixturescloseup.com

Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Producătorul danez de bere Carlsberg şi-a anunţat intrarea pe segmentul produselor cosmetice pentru îngrijirea pielii prin lansarea unei game de...
Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani
Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani
Piaţa de ecrane digitale destinate businessurilor precum retailul şi serviciile financiare sau cele utilizate în transporturi şi educaţie se va...
Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel
Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel
După ce a preluat o participație minoritară, în luna decembrie a anului trecut, în compania Emmas Enkel, un start-up activ în comerțul de...
Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Lidl România va demara, în perioada 15 iunie – 15 noiembrie, un proiect pilot de colectare selectivă a deşeurilor în toate magazinele din...