Hell Energy în ediție limitată de iarnă

Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează luna aceasta tradiționala ediție limitată Ice Cool, dar cu arome și design noi. Hell Energy în ediție limitată de iarnă

Noua ediție limitată include două noi sortimente: cu goji și fructe de pădure și cu banane proaspete și o notă fină de vanilie. Alegerea aromelor pentru noile ediții limitate, reprezintă pentru Hell Energy un proces complex bazat pe un research amănunțit. Producătorul începe cercetarea și dezvoltarea celor mai bune combinații de arome și a celor mai potrivite variante de prezentare cu un an în avans.

Cele două sortimente Hell Energy Ice Cool sunt disponibile în ambalaje noi și au același conținut de cafeină de 32mg/100ml, fără conservanți și cu cinci tipuri diferite de vitamina B.

„A devenit o tradiție pentru noi să lansăm produse în ediție limitată, atât în sezonul cald, cât și în sezonul rece. Ne străduim să aducem pe piață specialități inedite”, susține Mișunica Pelaghie, Country Manager Hell Energy România.

Compania Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în patru ani de la lansare.

Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack.

În acest an, producătorul a dus la bun sfârșit investiția de 22 milioane de euro pentru noua fabrică de producție a băuturii sale pe bază de cafea și lapte din Ungaria.

 

FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
După aroma de Mandarin, Coca Cola HBC România extinde gama Schweppes cu o nouă aromă, cea de rodie. Prima băutură răcoritoare cu aromă de...
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor de iarnă, sub mesajele „Dăruiește frumusețe”, respectiv...
Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
Orkla Foods România, parte a grupului norvegian Orkla, a lansat pe piața locală brandul Naturli'. Prin această mișcare, producătorul intră pe...
Campanie promoțională de la Rama
Campanie promoțională de la Rama
Aquila, unic importator și distribuitor în România al produselor companiei Upfield, organizează împreună cu agenția Just Snap o campanie...