Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day

Guinness, berea stout numărul 1 în lume, îndeamnă consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști, indiferent de modul în care vor sărbători St. Patrick’s Day anul acesta – online sau acasă. Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day

Ziua națională a Irlandei, St. Patrick’s Day, este foarte probabil cea mai sărbătorită zi națională dintre toate, influențând oameni de pretutindeni să sărbătorească spiritul irlandez optimist. În aceeași notă, Berea Guinness emblematică pentru identitatea irlandeză aduce la viață buna dispoziție, indiferent de locul în care oamenii vor alege să sărbătorească ziua de 17 martie anul acesta.
Marcată ca zi a distracției irlandeze pe 6 continente, St. Patrick’s Day este sărbătoarea care reunește anual peste 70 de milioane de oameni din întreaga lume, irlandezi și nu numai. În 2021, consumatorii sunt îndemnați să celebreze respectând normele de siguranță impuse de autorități, însă, cu ajutorul Guinness, ziua națională a Irlandei rămâne definiția bunei dispoziții la nivel mondial, alături de câte un pint de bere stout.
„În fiecare an, St. Patrick’s Day este primită cu mare încântare de publicul din România. Anul acesta, însă, vom sărbători în contexte atipice, de acasă sau în localuri cu capacitate limitată. St. Patrick’s sigur nu dispare din viețile noastre în 2021, vom continua să-l sărbătorim într-un context diferit. Consumatorii ne pot găsi în marile lanțuri de magazine sau în shopurile online pentru experiențe cu gust irlandez, în condiții de siguranță. Oriunde se află un pint de Guinness, este St. Patrick’s Day”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.
Cu o consistență bogată și cremoasă, de o culoare roșu rubiniu inconfundabilă, spumă albă fină autentică și un gust catifelat, Guinness Draught este sortimentul cel mai vândut cu ocazia zilei de St. Patrick’s Day, consumatorii fiind atrași de complexitatea combinației de arome și savoarea unică.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. În prezent, portofoliul include branduri precum: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten sau Bucur – bere de bulevard, dar și Somersby pe piața de cidru şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
 

Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed, continuând planurile de dezvoltare...
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice,...
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse...
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula...
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go,...
URBB anunță relansarea berii Skol
URBB anunță relansarea berii Skol
United Romanian Breweries Bereprod anunță relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de...