Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată

Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant.
 
Noul parteneriat marchează lansarea la nivel global a Peroni Libera 0.0%, un brand de bere fără alcool, aspirațional și elegant, precum și mult-așteptata reîntoarcere a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant în acest sport, după mai bine de 60 de ani. 
 
Peroni Libera 0.0%  va juca rolul principal în această asociere, prezentând astfel produsul fără alcool unei audiențe globale. Peroni Libera 0.0% va fi disponibilă la evenimente prestigioase din calendarul curselor de Formula 1™️ la nivel global, inclusiv în caravanele de turneu ale echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant la fiecare Grand Prix, precum și la activări elegante, dedicate consumatorilor, care vor avea loc în centrul orașelor.
 
Parteneriatul este o inițiativă-cheie pentru obiectivul ambițios al companiei Asahi Europe & International de a avea în portofoliul său 20% produse fără alcool, până în 2030. Peroni Libera 0.0% este creată cu pasiune și fler italian, fiind o bere proaspătă și răcoritoare, cu 0.0% conținut de alcool. 
 
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go,...
URBB anunță relansarea berii Skol
URBB anunță relansarea berii Skol
United Romanian Breweries Bereprod anunță relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de...
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino Green Foods, producătorul român de alimente pe bază de proteine de mazăre, a lansat o gamă nouă de cârnați și chifteluțe...
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery, producător local de vinuri din Iași, lansează o nouă gamă de produse inspirată din poezia „Strunga”, scrisă de Vasile...
Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
HB Traditional Brewery, producătorul Transylvania Beer, a fost premiat la The European Beer Challenge Londra 2020, cea mai importantă competiție...
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră...