Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone

Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali. Săptămâna Românească aduce peste 60 de produse de tip in-and-out, de la specialități din pește, la produse lactate sau dulciuri, pe care iubitorii bucătăriei autohtone le vor putea găsi în magazine doar în săptămâna tematică. Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone

Concret, în cadrul Săptămânii Românești, pe lângă produsele din gama Cămara Noastră disponibile constant la raft, clienții Lidl vor găsi la raft roșii tocate țărănești (3,49 lei), salată de icre de știucă și ceapă (9,99 lei) sau o varietate de produse lactate, cum ar fi iaurt cremos din lapte de bivoliță (6,99 lei), smântână din lapte de bivoliță (3,99 lei), brânză de vaci Moldovița (3,29 lei) și caș proaspăt afumat (8,49 lei).

De asemenea, tot în această perioadă, în gama Cămara Noastră pot fi găsite și specialități precum ruladă coaptă de Ceptura (34,90 lei), cotlet de crap argintiu (44,90 lei), varză a la Cluj (14,99 lei) sau pate din carne de prepeliță (5,99 lei).

Săptămâna Românească a fost introdusă pentru prima oară în magazinele Lidl în octombrie 2015, odată cu lansarea gamei Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. Gama, care la început a făcut parte din produsele in-and-out de la Lidl, a fost foarte bine primită de clienți, astfel că retailerul a introdus în sortimentul său permanent o parte dintre cele mai apreciate produse Cămara Noastră.

De atunci și până în prezent, Lidl a investit constant în dezvoltarea gamei, care a ajuns la aproximativ 200 de produse românești în total. Printre acestea se numără diverse sortimente de mezeluri, produse lactate, produse din pește, conserve, dulciuri, gemuri și nu numai. Pentru realizarea lor, Lidl a încheiat parteneriate cu furnizori autohtoni precum Transilvania Lactate, Deltaica, Scandia, Fabrica de Lapte, Răureni, Marathon Contec, Plafar și mulți alții.

Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse...
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula...
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go,...
URBB anunță relansarea berii Skol
URBB anunță relansarea berii Skol
United Romanian Breweries Bereprod anunță relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de...
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino Green Foods, producătorul român de alimente pe bază de proteine de mazăre, a lansat o gamă nouă de cârnați și chifteluțe...
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery, producător local de vinuri din Iași, lansează o nouă gamă de produse inspirată din poezia „Strunga”, scrisă de Vasile...