Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse tip convenience.
Gama Chef Select oferă produse ce pot fi consumate pe loc, de la sendvișuri, la salate deja preparate sau produse gata de servit, precum zacuscă, humus, fasole bătută. Acestora li se adaugă și produse ce necesită o minimă preparare, de exemplu diverse aluaturi, o varietate de paste, musaca sau produse de patiserie congelate, care scurtează mult timpul de preparare al unor rețete complexe.
Totodată, gama include și deserturi, precum torturi și prăjituri.
Gama Chef Select este prezentă în portofoliul Lidl România încă din anul 2014. De atunci, compania a dezvoltat sortimentul de produse de tip convenience, adresat consumatorilor ce nu au foarte mult timp pentru gătit.
În prezent, gama cuprinde aproximativ 50 de produse de tip convenience, care se găsesc permanent în magazine. În plus, pe parcursul anului, pentru a veni în întâmpinarea clienților cu o ofertă adaptată nevoilor de consum, Lidl introduce periodic în magazine produse Chef Select cu specific sezonier.
Din 4 martie, clienții pot găsi în magazinele Lidl produse Chef Select de tip in and out, precum guacamole (7,99 lei) sau humus cu ardei capia și măsline (4,99 lei), cât și produse Chef Select din sortimentul permanent, la prețuri speciale, precum lasagna (5,49 lei, de la 8,49 lei) sau tort cu ciocolată și aromă de vanilie (20,99 lei, de la 29,99 lei).
În cadrul campaniei „Dă skip la ore de gătit”, în perioada 4 – 28 martie, cumpărăturile de peste 70 lei ce conțin cel puțin un produs din gama Chef Select pot aduce premii precum o mașină de spălat vase sau un robot de aspirare.