GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale

Organizația GS1 România a lansat aplicația ”Cumpără informat”, care permite utilizatorilor acesteia să obțină informații detaliate despre articole, prin căutarea produsului după codul de bare sau prin scanarea acestuia cu telefonul mobil. GS1 lansează o aplicație pentru etichetele digitale

Aplicația este disponibilă momentan doar în Google Play pentru dispozitivele mobile care utilizează sistemul de operare Android, urmând să fie pregătită lansarea versiunilor acesteia și pentru dispozitivele Apple sau cele care utilizează Windows.

Etichetele digitale introduse în aplicație oferă informații de bază despre produs, ingrediente, alergeni, informații nutriționale, diete, certificări, mod de utilizare și date despre compania producătoare sau deținătoare a brandului respectiv.

Datele pot fi introduse doar de către companiile producătoare sau cu autorizarea acestora. Agregatorul este destinat în principal comerțului online, unde retailerii sunt obligați să afișeze etichetele digitale ale produselor comercializate, conform regulamentelor UE.

 

 

Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Ce tehnologii noi schimbă fața comerțului
Proiectele importante lansate pe segmentul online au arătat că, deși au devenit un business funcțional, acestea nu reprezintă nici pe departe o...
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Mymuesli, un concept de retail disruptiv, pe o nișă profitabilă [GALERIE FOTO]
Se vorbește din ce în ce mai mult în ultima vreme despre modele de business disruptive, dar dacă suntem sinceri ar trebui să recunoaștem că...
Floriol deschide o nouă subcategorie
Floriol deschide o nouă subcategorie
Producătorul Bunge Prio anunță lansarea unei game de ulei de floarea soarelui cu ierburi de grădină, o specialitate premium ce vizează...
Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business
Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business
Albert Heijn își va extinde serviciile pe segmentul livrărilor la domiciliu de pachete de produse care pot fi pregătite imediat pentru una din...
Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World
Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World
Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software,...
Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018
Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018
Piaţa globală a ambalajelor flexibile pentru alimente va atinge pragul de 800 de miliarde unităţi în 2018, pe măsură ce consumatorii îşi...