Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness

Bonux capturează parfumurile primăverii și le „încapsulează“ în ediția limitată „Spring Freshness”, oferind cumpărătorilor o garderobă și o casă cu parfum de primăvară. Formula dezvoltată în Germania are o putere mare de curățare și parfum cu rezistență îndelungată, inspirat de copacii înfloriți, și o aromă subtilă de măr verde, la prețuri atractive. Bonux Spring Freshness este disponibil în două variante: Detergent automat Bonux 3in1 Color Spring Freshness 4 kg și Detergent lichid Bonux 3in1 Color Spring Freshness 2,2 l. Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness

 

Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day
Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day
Guinness, berea stout numărul 1 în lume, îndeamnă consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști,...
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed, continuând planurile de dezvoltare...
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice,...
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse...
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula...
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go,...