Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025

Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de ”măcelărie” intrând cu primul magazin în București, a spus pentru Progresiv Viorel Chiriță, co-fondator al afacerii. Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

”Dorim ca în 2025 să intrăm în București cu cel puțin o locație cu care vom revoluționa tot conceptul de măcelărie. Decizia a fost luată în urma cererilor constante a clienților, să venim  mai aproape de ei. Cel mai probabil, în prima jumătate a anului, vom inaugura o nouă locație Carne și Sare în interiorul Bucureștiului, o locație care v-a „profita” de tot ce am învățat până acum”, a explicat Viorel Chiriță.

Măcelăria Carne și Sare își deschidea ușile în luna iulie a anului 2022, în urma unei investiții de 200.000 de euro și a unei nevoi resimțite de fondatorii businessului, Viorel Chiriță și Dragoș Safta. Cele trei locații deschise sub umbrela Carne și Sare – Chiajna, Otopeni și Domnești – vor genera o cifră de afaceri cumulată de peste 2,1 milioane de euro, estimează Viorel Chiriță.

”Suntem  foarte mulțumiți de toate cele trei locații pe care le deținem. Chiajna are o creștere constantă, Otopeni oferă o altă perspectivă a businessului datorită grill-ului din locație, iar Domnești ne surprinde cu creșterea mai accelerată față de celelalte două în perioada lor de început. În 2025 vom extinde serviciul de grill și în locațiile din Chiajna și Domnești”, a mai spus co-fondatorul Carne și Sare.

Investițiile din acest an au fost direcționate spre rescalarea producției și utilaje noi pentru extinderea portofoliului de produse, valoarea acestora ridicându-se la 200.000 euro.

”Au fost multe „hopuri” de care ne-am lovit ca toată lumea, a trebuit să ne îndeletnicim constant în arta adaptării și am luptat cu crize sporadice de personal, dar cea mai mare provocare a fost pierderea unei părți din scutirile de taxe pentru industria agro-alimentară. Aceasta ne-a pus în spinare, peste noapte, un cost suplimentar de aproximativ 10.000 euro. Am reușit să trecem peste moment și să continuăm. Nu au fost toate „roz”, dar dacă le pui într-un pahar, rămâne mai mult plin decât gol”, a explicat Viorel Chiriță.

Șerban Szirka, Project Manager Warehouse Construction pentru BILLA CEE și PENNY International depozit penny expansiune penny rewe. citeste pe revistaprogresiv.ro.
Șerban Szirka, BILLA CEE și PENNY International, despre al cincilea centru logistic
În contextul extinderii și modernizării rețelei PENNY România, Șerban Szirka, Project Manager Warehouse Construction pentru BILLA CEE și PENNY...
La Brădeanu sau back to basics în retailul specializat. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
La Brădeanu sau back to basics în retailul specializat
Deschis în urmă cu un an, în centrul Capitalei, La Brădeanu este o poveste curajoasă de antreprenoriat dacă ne gândim la numărul de magazine...
Casa del pan magazin specializat brutarie concept de magazin cu paine. paine in brutarie artizanala. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Casa del Pan, conceptul în care pâinea devine destinație
Construit în jurul unui produs care se găsește pe masa tuturor românilor, conceptul Casa del Pan este un exemplu foarte bun de cum poți crește...
cumparator in magazin din rural, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Ruralul, teritoriul în care retailerii își măsoară forțele
Dacă pentru majoritatea retailerilor internaționali ruralul reprezintă încă o imagine blurată, există și jucători pentru care potențialul...
Magazine DIANA locatie din Odobesti Dambovita, detalii pe www.revistprogresiv.ro
Dâmbovița, zonă strategică în planul de expansiune al Magazine DIANA
Expansiunea continuă, îmbunătățirea experienței de cumpărare și adaptarea sortimentației pentru clienții din mediul rural se află în...
Sup cong oct 24 pool
Cum poate diversificarea ofertei să elimine sezonalitatea vânzărilor de congelate
Ultimul an a venit cu vânzări în creștere pentru produsele congelate în rândul retailerilor independenți, produsele ready-meal și cele vegane...