Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025

Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de ”măcelărie” intrând cu primul magazin în București, a spus pentru Progresiv Viorel Chiriță, co-fondator al afacerii. Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

”Dorim ca în 2025 să intrăm în București cu cel puțin o locație cu care vom revoluționa tot conceptul de măcelărie. Decizia a fost luată în urma cererilor constante a clienților, să venim  mai aproape de ei. Cel mai probabil, în prima jumătate a anului, vom inaugura o nouă locație Carne și Sare în interiorul Bucureștiului, o locație care v-a „profita” de tot ce am învățat până acum”, a explicat Viorel Chiriță.

Măcelăria Carne și Sare își deschidea ușile în luna iulie a anului 2022, în urma unei investiții de 200.000 de euro și a unei nevoi resimțite de fondatorii businessului, Viorel Chiriță și Dragoș Safta. Cele trei locații deschise sub umbrela Carne și Sare – Chiajna, Otopeni și Domnești – vor genera o cifră de afaceri cumulată de peste 2,1 milioane de euro, estimează Viorel Chiriță.

”Suntem  foarte mulțumiți de toate cele trei locații pe care le deținem. Chiajna are o creștere constantă, Otopeni oferă o altă perspectivă a businessului datorită grill-ului din locație, iar Domnești ne surprinde cu creșterea mai accelerată față de celelalte două în perioada lor de început. În 2025 vom extinde serviciul de grill și în locațiile din Chiajna și Domnești”, a mai spus co-fondatorul Carne și Sare.

Investițiile din acest an au fost direcționate spre rescalarea producției și utilaje noi pentru extinderea portofoliului de produse, valoarea acestora ridicându-se la 200.000 euro.

”Au fost multe „hopuri” de care ne-am lovit ca toată lumea, a trebuit să ne îndeletnicim constant în arta adaptării și am luptat cu crize sporadice de personal, dar cea mai mare provocare a fost pierderea unei părți din scutirile de taxe pentru industria agro-alimentară. Aceasta ne-a pus în spinare, peste noapte, un cost suplimentar de aproximativ 10.000 euro. Am reușit să trecem peste moment și să continuăm. Nu au fost toate „roz”, dar dacă le pui într-un pahar, rămâne mai mult plin decât gol”, a explicat Viorel Chiriță.

Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
analiza ika retail alimentar comert modern 2024 principalele lanturi de retail alimentar cumparaturi cum evolueaza retailul modern in romania. vezi pe revistaprogresiv.ro.
Anul reinventării în piața locală de retail
Dacă descriem piața de retail modern din 2024 într-un cuvânt, acesta ar fi reinventare – fie că vorbim de concepte și formate noi de...
expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
Penny vrea 375 de măcelării partenere arondate magazinelor sale până în 2029
Penny vrea 375 de măcelării partenere arondate magazinelor sale până în 2029
Penny, unul dintre cei mai dinamici retaileri din România, a atins pragul de 200 de măcelării partenere arondate magazinelor sale la nivel...
Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carne și Sare, o măcelărie next level
Un business apărut ca răspuns la o necesitate a fondatorilor, Carne și Sare se dezvoltă într-un ritm alert, pe fondul apetitului românilor...