După FruFru, Mihai Simiuc va continua să investească în businessuri “cu impact pozitiv în societate”

Mihai Simiuc, fondatorul FruFru, business achiziționat integral de către Unilever SCE, a preluat 50% din acțiunile Ototo, un retailer independent fondat în plină pandemie și care promovează brandurile mici, urmând să se ocupe de partea de dezvoltare a afacerii. După FruFru, Mihai Simiuc va continua să investească în businessuri “cu impact pozitiv în societate”

“Ototo este o continuare firească după FruFru, un alt business cu impact, care și-a propus să sprijine brandurile frumoase, independente și sustenabile. Am preluat 50% din afacere și mă voi ocupa de partea de dezvoltare”, a spus pentru Progresiv Mihai Simiuc.

Decizia vine la scurt timp după ce antreprenorul a ieșit din acționariatul FruFru, business preluat integral de gigantul anglo-olandez Unilever SCE la începutul acestui an. Simiuc a cedat la momentul respectiv pachetul de 25% din acțiunile deținute.

Citiți și Fondatorul frufru, un etern optimist

Intrarea în acționariatul Ototo nu este deloc întâmplătoare dacă luăm în considerare faptul că Ana Tănasă, cofondatoarea businessului, a lucrat timp de 12 ani pentru FruFru, ultima poziție ocupată fiind cea de manager comercial și de operațiuni. În ianuarie 2021 a plecat din companie, acesta fiind și momentul în care Ana a intrat în antreprenoriat.

Primul magazin Ototo a fost inaugurat în februarie anul trecut, recent fiind inaugurată cea de-a doua locație, pe Calea Victoriei, iar planurile nu se opresc aici. “Luna aceasta mai deschidem o locație, pe Calea Dorobanți, și, în curând vom lansa magazinul online Ototo. În plus, avem în vedere, până la finalul anului, să deschidem un magazin Ototo în afara țării”, a mai spus Mihai Simiuc.

Referitor la bugetul alocat pentru deschiderea unei locații, valoarea se ridică la 350.000-400.000 de euro. Businessul Ototo a început ca un supermarket pentru brandurile independente, un concept care preia spiritul magazinului cu de toate, dar într-un mod complet diferit. Dacă primul magazin avea inclusă și o componentă de cafenea, cea de-a doua locație (Calea Victoriei) are și o zonă de lifestyle și fashion.

În ceea ce privește planurile de investiții pe care le are pentru viitor, Mihai Simiuc a punctat că se uită “la o serie de businessuri cu impact care au potențial de creștere”. “Cum spuneam, focusul meu este pe afaceri cu impact pozitiv în societate”, a adăugat antreprenorul.

Ping-pong cu brandurile FruFru și Urban Monkey. Unilever le revinde fondatorului, după 5 ani
Unilever revinde brandurile FruFru și Urban Mondey fondatorului, după 5 ani
La cinci ani de la momentul în care Unilever intra în acționariatul Good People, gigantul anglo-olandez a decis, ”în urma unei analize...
Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
La puțin peste un an de la lansarea Ototo pe piață, Ana Tanasă, co-fondatoarea conceptului de retail care redefinește experiența de cumpărare,...
Unilever preia integral operațiunile FruFru și Urban Monkey
Unilever preia integral operațiunile FruFru și Urban Monkey
Unilever a preluat integral anul acesta operațiunile și conducerea Good People, compania din spatele FruFru și Urban Monkey. Gigantul...
FruFru și-a lansat magazinul online
FruFru și-a lansat magazinul online
FruFru, primul concept de mâncare fresh, sănătoasă din România și unul din liderii inovației în segmentul premium din retailul alimentar,...