Unilever preia integral operațiunile FruFru și Urban Monkey
Unilever a preluat integral anul acesta operațiunile și conducerea Good People, compania din spatele FruFru și Urban Monkey. Gigantul anglo-olandez a intrat în acționariatul Good People în 2019, când a preluat 75% din acțiuni, diferența de 25% fiind deținută de Mihai Simiuc, fondatorul companiei.
”Serviciile și activitatea Good People nu se schimbă odată cu preluarea tuturor operațiunilor de către Unilever, prioritatea noastră fiind în continuare misiunea de a promova un stil de viață sănătos, echipa, precum și dorința de a ne surprinde în permanență clienții și consumatorii cu produsele pe care le iubesc sau cu rețete noi, preparate din ingrediente sănătoase și fără bazaconii”, au precizat pentru Progresiv reprezentanții Unilever SCE.
În urma preluării integrale a operațiunilor de către Unilever, Mihai Simiuc va susține tranziția către coordonarea activității Good People de către echipa de conducere locală Unilever South Central Europe.
"Am cedat pachetul de acțiuni către Unilever, acesta fiind unul din termenii contractului încheiat în urmă cu doi ani. Voi anunța în perioada următoare și ce urmează să fac din punct de vedere business", a punctat și Mihai Simiuc.
Fondat în 2006, FruFru este primul concept de mâncare fresh, sănătoasă din România și unul din liderii inovației în segmentul premium din retailul alimentar. “Am început ca o afacere de prieteni și familie cu idealuri mărețe: ne-am hotărât să schimbăm obiceiurile de consum și să creăm un impact pozitiv în viața oamenilor prin mâncare sănătoasă și bună. De atunci am rămas dedicați acestor idealuri, producem bunătăți sănătoase, proaspete, din cele mai bune ingrediente și nu încetăm să inovăm și să evoluăm pentru o nutriție mai bună,” spunea Mihai Simiuc la momentul semnării contractului de preluare.
FruFru deține în prezent o rețea de 13 magazine-restaurant în București și Timișoara. Produsele FruFru mai sunt comercializate și în Mega Image, Carrefour și OMV Petrom. Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, compania a raportat în 2019 o cifră de afaceri de 3936 milioane lei, în creștere cu 14% față de anul anterior și pierderi de 10,3 milioane de lei, în contextul în care în 2018 compania era pe profit.
La nivel mondial, grupul anglo-olandez Unilever s-a remarcat în ultimii ani prin numeroasele achiziții de companii din zona de "sănătos", începând de la cosmetice și până la snackuri.