Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent

Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care gigantul FMCG urmărește reducerea costurilor. Decizia va afecta 7.500 de angajați, scrie esmmagazine.com. Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent

Decizia va fi implementată cât mai curând, procesul urmând să fie finalizat până în 2025. În urma acestui proces, Unilever estimează o creștere de 5-6% a vânzărilor și o îmbunătățire modestă a profitului.

Compania, care își propune să devină „un jucător mai simplu și mai focusat”, a lansat un program de reducere a costurilor prin care urmărește să obțină economii de aproximativ 800 de milioane de euro în următorii trei ani. Desprinderea diviziei de înghețată va însemnă că Unilever va „face mai puține lucruri, însă mult mai bine, cu un impact mai mare în zona profitabilității”.

La cinci ani de la momentul în care Unilever intra în acționariatul Good People, gigantul anglo-olandez a decis la începutul acestui an, ”în urma unei analize strategice detaliate”, să revândă brandurile FruFru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora.

Pentru Unilever, România ocupă o poziție strategică în regiune, având o istorie locală de peste 30 de ani de când compania îmbunătățește viețile românilor cu ajutorul a peste 20 de branduri. În prezent, Unilever are în România o echipă formată din peste 1.500 de colegi.

Unilever este unul dintre principalii furnizori de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni. În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

Unilever achiziționează brandul britanic Wild. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever achiziționează brandul britanic Wild
Reconfigurarea portofoliului Unilever a lăsat loc pentru noi achiziții, gigantul anglo-olandez adăugând sub umbrela sa brandul de îngrijire...
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava
Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din industria FMCG, a decis să mute o parte din producția de înghețată a...
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro
Unilever intenționează să vândă o serie de branduri alimentare care înregistrează vânzări cumulate de aproximativ un miliard de euro, a...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever renunță la unul din trei posturi din birourile sale din Europa
Unilever intenționează să reducă unul din trei locuri de muncă din birourile sale europene, potrivit unui mesaj publicat de Financial Times....
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...