Unilever achiziționează brandul britanic Wild

Reconfigurarea portofoliului Unilever a lăsat loc pentru noi achiziții, gigantul anglo-olandez adăugând sub umbrela sa brandul de îngrijire personală Wild, scrie retaildetail.eu. Unilever achiziționează brandul britanic Wild. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Britanicii de la Wild promovează o gamă sustenabilă de produse de îngrijire personală, în ambalaje care nu conțin plastic. Brandul nou achiziționat va ajuta Unilever în strategia sa de a avea cât mai multe produse în zona premium.

Wild a fost lansat în anul 2020 și a devenit între timp cel mai popular brand de deodorante reîncărcabile din Marea Britanie. Deodorantele premium, balsamurile de buze și săpunurile din portofoliul Wild sunt realizate din ingrediente plant-based și sunt comercializate în ambalaje care nu conțin plastic și care pot fi reutilizate. Brandul beneciază de o prezență puternică în social media și în canelele de retail, anunță Unilever.

Această achiziție este surprinzătoare în condițiile în care, în ultimele luni, Unilever a fost în prim plan prin eficientizarea portofoliului său și vânzarea mai multor branduri. Astfel, grupul a transformat divizia de înghețată într-un business independent, a vândut brandul The Vegetarian Butcher și a restructurat numărul de posturi disponibile în birourile companiei din Europa. Aceste măsuri par să fi creat spațiu pentru o nouă expansiune a companiei.

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Ice Cream, Home Care, Personal Care, Beauty & Wellbeing și Nutrition cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni. În categoria de înghețată, Unilever are în portofoliu branduri internaționale de top, precum Magnum, Carte d’Or, Twister, Ben & Jerry, dar și branduri locale ca Napoca și Betty Ice. În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

Irina Urechean_General Manager Divizia de Inghetat a Unilever, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Schimbare la vârful Diviziei de înghețată a Unilever România și Moldova
Irina Urechean a fost desemnată General Manager al Diviziei de Înghețată Unilever pentru România și Moldova din luna ianuarie 2025. În noul...
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava
Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din industria FMCG, a decis să mute o parte din producția de înghețată a...
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro
Unilever intenționează să vândă o serie de branduri alimentare care înregistrează vânzări cumulate de aproximativ un miliard de euro, a...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever renunță la unul din trei posturi din birourile sale din Europa
Unilever intenționează să reducă unul din trei locuri de muncă din birourile sale europene, potrivit unui mesaj publicat de Financial Times....
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...