Polixenia Iordăchescu, Growth Leadership Consulting: Investiți în oameni care se comportă ca și cum ar fi businessul lor
O piață care se mișcă impredictibil. Legi care se schimbă de la o lună la alta. Un viitor financiar nesigur. În tot acest „scenariu semi-apocaliptic” sunt companii care sfidează timpul și trec de pragul de 100 de ani. Ce fac diferit? Investesc în câteva zone esențiale, printre care angajarea de oameni „care tratează acel business ca și cum ar fi al lor”, a spus Polixenia Iordăchescu, Partener Growth Leadership Consulting, într-un nou episod Progresiv Voices.
„Investiți în a înțelege piața și consumatorii și investiți în creativitate. Trebuie să aveți un departament ca o pepinieră de business nou. Pe partea umană, aș apela la deschiderea spre o cultură a învățării. Oricât de scumpă ar fi învățarea, prin testare poate fi minimizat riscul. Aș recomanda investiția în oameni care se comportă ca și cum ar fi businessul lor”, a spus Polixenia Iordăchescu.
Mai mult, Polixenia a punctat și importanța cifrelor în construirea portofoliului. „Sunt companii care stau pe un munte de cifre și nu le folosesc. Sunt companii care le folosesc și reușesc să inoveze iar acea inovație este foarte relevantă pentru piață, fapt demonstrat prin rezultate. Și sunt companii care nu au resurse suficiente, iar atunci când nu ai cifre poți doar să ghicești. Cred că din astfel de previziuni bazate pe cifre poți crește businessul foarte mult”, a menționat Polixenia.
Pe de altă parte, aceasta a mai punctat faptul că businessurile trebuie să se uite la cum pot deveni „mai sănătoase” luând în calcul costurile, profitabilitatea și eficientizarea proceselor interne. „După ce ne asigurăm că avem un business sănătos, trebuie să vedem cum facem pentru a rămâne relevanți pentru piață și consumatorii cărora mă adresez. Prin relevanță mă refer nu doar la servicii și produse relevante, ci la cum ne diferențiem de competitori. Fiecare trebuie să ne gândim cui ne adresăm, care este nevoia nouă pe care o va avea clientul meu target și cum sunt eu primul care o comunic și cum găsesc locul alb în care nu era nimeni”, a adăugat Polixenia.
Progresiv Voices este podcastul care creează cadrul perfect pentru un exercițiu de sinceritate și transparență. Totodată, este locul în care vom discuta de fiecare dată despre cele mai arzătoare probleme ale industriei și ne vom inspira din poveștile de succes ale companiilor care au curajul să gândească dincolo de convențional.








