Interviuri din toate categoriile
![Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/edit_IMG_1389-copy-400x250.jpg)
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
2 iulie 2024
6 minute
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de...
![Grigore Horoi](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Grigore-Horoi-400x250.jpg)
Grigore Horoi, Agricola: Suntem în etapa FMCG 1.0 și urmează curând etapa 2.0
1 iulie 2024
3 minute
O schimbare ireversibilă a ultimilor 25 de ani a fost mutarea focusului de pe companii/producători pe consumator, pe...
![Mario Matic](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Mario-Matic-400x250.jpg)
Mario Matic, Interbrands Orbico România: O parte a viitorului este deja aici
1 iulie 2024
2 minute
Dacă în trecut, cu un singur magazin mare puteai acoperi un oraș, o regiune sau o zonă, astăzi, cu un singur...
![Iulian Cazacu International Bloemen](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Iulian-Cazacu-International-Bloemen-400x250.jpg)
2024, un an cu estimare de creștere double-digit pentru International Bloemen
1 iulie 2024
4 minute
International Bloemen, principalul furnizor de flori și de plante pentru retailerii din România, mizează pe...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Marek Nowakowski Director General Exorigo Upos Romania](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/Marek-Nowakowski-Director-General-Exorigo-Upos-Romania-400x250.png)
Soluțiile inovatoare de omnichannel ale Exorigo-Upos transformă piața de retail din România
28 iunie 2024
3 minute
Exorigo-Upos, companie poloneză de tehnologie specializată în soluții inovatoare pentru sectorul retail, este...
![Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/Ruxandra-Tarlescu-PwC-400x250.jpg)
Promoțiile, principalul motiv pentru care consumatorii aleg să schimbe brandul cumpărat
27 iunie 2024
5 minute
Adaptarea la schimbările în comportamentul cumpărătorilor și presiunea de a menține prețurile la un nivel...
![Magazinul care a pus promoțiile în centrul strategiei comerciale](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/294-mag-lun-01-400x250.jpg)
Universal Le Big, magazinul care a pus promoțiile în centrul strategiei comerciale
26 iunie 2024
4 minute
Deschis în aprilie 2023, magazinul Universal Le Big din Râmnicu Sărat, județul Buzău, a trecut printr-un proces de...
![Liliana Bock, Maresi România: Digitalizarea a revoluționat industria FMCG](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/293-persp-liliana-bock-400x250.jpg)
Liliana Bock, Maresi România: Digitalizarea a revoluționat industria FMCG
25 iunie 2024
3 minute
Pe o piață foarte competitivă cum este cea a bunurilor de larg consum, diferențierea între branduri este dată de...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Jagoda Gwardys-Zientara, Carrefour România : Viziunea noastră pentru viitor se construiește în jurul a trei piloni-cheie](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/jagoda-gwardys-zientara-400x250.jpg)
Jagoda Gwardys-Zientara, Carrefour România: Viziunea noastră pentru viitor se construiește în jurul a trei piloni-cheie
25 iunie 2024
2 minute
Viziunea noastră pentru viitor se construiește în jurul a trei piloni-cheie - comoditate, sustenabilitate și...
![Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/293-persp-adina-craciunescu-400x250.jpg)
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
25 iunie 2024
5 minute
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să...