Interviuri din toate categoriile

Ciprian Moldoveanu, leadership de nouă generație sub semnul continuității
24 noiembrie 2025
5 minute
Cu un parcurs profesional sinonim cu businessul de familie, Ciprian Moldoveanu face parte din noua generație de antreprenori care mizează pe...

Consolidare și adaptabilitate, ingrediente-cheie pentru Serpico Trading într-un an al schimbărilor
24 noiembrie 2025
4 minute
După un prim semestru solid, Serpico Trading estimează o creștere de 15% a cifrei de afaceri în 2025, în ciuda temperării consumului din a doua...

Danor Ionescu, CEO Pall-Ex: În perioade de criză, sistemele de distribuție expres a mărfurilor paletizate reușesc să crească
19 noiembrie 2025
2 minute
În vremuri impredictibile pot apărea cele mai multe oportunități de creștere cât timp un business este construit pe parteneriate de încredere,...

Radu Timiș Jr., Cris-Tim: Intrăm într-o etapă de dezvoltare cu o miză uriașă pentru următorii cinci ani
17 noiembrie 2025
6 minute
După mai bine de trei decenii în care a crescut dintr-o mică afacere de familie într-un lider al industriei alimentare românești cu afaceri de...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

SGR, de la provocări la o soluție națională de economie circulară
10 noiembrie 2025
4 minute
Sistemul de Garanție-Returnare din România, al doilea cel mai mare la nivel european, dar cel mai mare sistem integrat la nivel global, a dus la...

Atelierul din Cluj care transformă ciocolata într-o experiență multisenzorială
10 noiembrie 2025
4 minute
Într-o curte discretă din centrul Clujului, ciocolata capătă nu doar formă, ci și poveste. O poveste care începe în copilăria fondatoarei...

Ioana Pană, Mondelēz International: Prioritizarea a fost cheia în susținerea businessului
10 noiembrie 2025
4 minute
Într-un climat economic incert, produsele de indulgence își păstrează locul în coșul de cumpărături, însă comportamentul de achiziție se...

Mica Ilinca, businessul care face trecerea de la rețete vechi la ambiții noi
10 noiembrie 2025
4 minute
Deși primul produs sub semnătura Mica Ilinca a apărut pe piață în 2014, povestea businessului fondat de familia Corban din Comănești,...
Produse noi:

Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Armina Sîrbu: Ideal ar fi ca liderii să iasă din zona de confort și să se orienteze spre gestionarea incertitudinii
10 noiembrie 2025
4 minute
Într-un mediu profesional volatil, în care nu mai putem vorbi despre construirea unei cariere liniare, iar angajații trebuie să îndeplinească...

Anca D’Arfeuille, Carrefour România: Inovația joacă un rol esențial în dinamizarea pieței dulciurilor
3 noiembrie 2025
4 minute
Piața dulciurilor rămâne una strategică pentru Carrefour România, având un impact semnificativ în atragerea clienților și creșterea valorii...

