Heidi lansează produse în ediție limitată, dedicate verii

Heidi pregătește o nouă experiență pentru iubitorii de ciocolată și lansează ediția limitată Colors of Summer. Fiecare ciocolată are un desen unic, realizat manual și combină două tipuri de ciocolată din ingrediente de origine naturală într-o singură tabletă. Heidi lansează produse în ediție limitată, dedicate verii

Colecția cuprinde: Heidi Colors of Summer Orange & Mint, 80g – o combinație de ciocolată amăruie cu mentă și ciocolată albă cu portocală;
Heidi Colors of Summer Raspberry, 80g – o combinație surprinzătoare de ciocolată premium cu lapte și ciocolată albă cu zmeură;
Heidi Colors of Summer Coconut, 80g – o combinație de ciocolată cu lapte și ciocolată albă cu fulgi de cocos.

„În această vară am adus experiențele #neplictisitoare și mai aproape de iubitorii de ciocolată, lansând noua ediție limitată Colors of Summer – Duo-taste, Duo-color. Am primit multe mesaje pozitive din partea clienților și consumatorilor, atât din România, cât și din alte țări. Suntem convinși că această gamă va fi una de succes. Iar cifrele arată că vom tripla vânzările ediției de vară anterioare, atât în România, cât și în țările de export” a declarat Olga Panzhina, Brand Manager Heidi Chocolat.

Noua colecție vine și cu o promoție, iar pentru participarea la aceasta, fanii Heidi din toată România sunt invitați pe site-ul campaniei www.neplictisitor.ro să încarce o fotografie cu tableta Heidi Colors of Summer, fără ambalaj, și să înscrie numărul bonului fiscal. Pe baza formularului completat, participanții vor intra în trageri la sorți săptămânale, în perioada: 11 iunie – 22 iulie 2018. Premiile campaniei sunt: 6 ținute create de Lana Dumitru și Plantwear (fie o rochie croită manual și o pereche de ochelari de soare din lemn prelucrat manual – pentru ea,  fie o cămașă bărbătească și o pereche de ochelari de soare – pentru el), în funcție de premiul ales; 6 cămăși bărbătești sau 6 rochii, în culori asortate cu noua colecție de ciocolată și 6 perechi de ochelari Plantwear din lemn, în culorile verii.
 

Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia , liderul pieței cărnii de pasăre din România, face un pas în afara categoriei și propune un...
Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie
Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie
Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru...
 Cutie cadou Wembley London Dry Gin
Cutie cadou Wembley London Dry Gin
Wembley London Dry Gin, produs aflat în portofoliul Prodal 94, a lansat o cutie cadou care conține o sticlă de Wembley London Dry Gin 0,7 litri,...
Ambalaje noi pentru napolitanele Alfers
Ambalaje noi pentru napolitanele Alfers
Anul acesta, ca parte din campania de corporate rebranding Alka, Alfers intră în piață cu noile ambalaje. ”Aceleași produse calitative sunt...
Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului...
O nouă gamă de produse Fa
O nouă gamă de produse Fa
Henkel lansează o nouă gamă de produse sub brandul Fa, denumită Island Vibes, care are la bază arome inspirate de trei destinații: Hawaii,...