Noutăți de la Farmec sub brandul Doina

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punctul de vedere al design-ului și funcționalității.  Noutăți de la Farmec sub brandul Doina

Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, care acum au design sugestiv, cu combinații cromatice armonioase. Noile formate de prezentare sunt superioare și din punctul de vedere al ergonomiei produselor. Astfel, toate produsele demachiante Doina sunt disponibile cu capace dotate cu flip-top, care permit dozarea corespunzătoare pentru utilizare și o sigilare mai bună a conținutului.

În ceea ce privește formulările produselor, brandul Doina păstrează rețetele tradiționale, care au câștigat încrederea consumatorilor de-a lungul a peste 50 de ani.
Gama Doina include șase produse în total, cel mai recent sortiment  - Laptele cu ulei de gălbenele - fiind destinat îndepărtării cu delicatețe a machiajului și impurităților de la nivelul tenului, dar poate fi folosit și în calitate de produs de îngrijire corporală.

Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, raporând pentru 2018 o cifră de afaceri de 214 milioane de lei (45,8 milioane de euro), în creștere cu 9,12% față de 2016. Farmec opera la finalul lunii 8 magazine Farmec şi 13 magazine Gerovital.

 

O nouă gamă de produse Fa
O nouă gamă de produse Fa
Henkel lansează o nouă gamă de produse sub brandul Fa, denumită Island Vibes, care are la bază arome inspirate de trei destinații: Hawaii,...
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Häagen Dazs a lansat și pe piața din România noua sa gamă de produse de impuls Häagen Dazs Stick, produse adecvate consumului out-of-home....
Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea oficială a berii japoneze numărul 1 în lume Asahi Super Dry pe piața locală. Aceasta...
Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers
Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers
Celebrul fotbalist Ronaldo este ambasadorul noii campanii Snickers. Brazilianul a atras atenția asupra campaniei, atunci când, în timp ce viziona...
O nouă lansare sub brandul Kreskova
O nouă lansare sub brandul Kreskova
Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%....
"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători
"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și...