Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România

La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia , liderul pieței cărnii de pasăre din România, face un pas în afara categoriei și propune un exercițiu de imagine dur, dar absolut real, adaptat societății actuale. Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România

Astfel, la 100 de ani de România, avem ce sărbători? Suntem mândri de ceea ce suntem? Lucrurile ar fi putut fi altfel? Sunt întrebări pe care ar fi trebuit să ni le punem de mai multă vreme. Într-o societate în care cinstea, integritatea și respectul par să fie doar un set de principii lăsate în urmă, Transavia încearcă să reamintească tuturor că fără ele nu putem deveni mai buni. Iar celebrarea centenarului poate fi un moment important pentru a discuta și despre ceea ce pare că ne lipsește. Toate acestea într-un spot TV,  atipic și memorabil, produs de Transavia cu ajutorul agenției Papaya Advertising.

„Simplu și eficient, noi ne respectăm promisiunea făcută consumatorilor de pretutindeni prin Well Made in Romania, promisiune comunicată direct pe ambalajul Fragedo prin iconul Calitate premium asumată de familia fondatoare. Dorim să transmitem consumatorilor că ceea ce cumpără nu e doar un pui, ci rezultatul unui anume mod de a face lucrurile. Iar acest mod este posibil doar dând dovadă de integritate în ceea ce facem, evitând orice fel de compromis. Suntem un business de familie, iar în familia noastră, să câștigi respectul celorlalți e o onoare, dar și o mare responsabilitate. Noi am obținut-o făcând lucrurile exact așa cum trebuie.” declară Ioan Popa, președintele Transavia.

Transavia, un business de familie cu capital integral românesc, este o afacere construită de la zero, producând de peste 27 de ani produse din carne de pui.

Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie
Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie
Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru...
 Cutie cadou Wembley London Dry Gin
Cutie cadou Wembley London Dry Gin
Wembley London Dry Gin, produs aflat în portofoliul Prodal 94, a lansat o cutie cadou care conține o sticlă de Wembley London Dry Gin 0,7 litri,...
Ambalaje noi pentru napolitanele Alfers
Ambalaje noi pentru napolitanele Alfers
Anul acesta, ca parte din campania de corporate rebranding Alka, Alfers intră în piață cu noile ambalaje. ”Aceleași produse calitative sunt...
Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului...
O nouă gamă de produse Fa
O nouă gamă de produse Fa
Henkel lansează o nouă gamă de produse sub brandul Fa, denumită Island Vibes, care are la bază arome inspirate de trei destinații: Hawaii,...
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Häagen Dazs a lansat și pe piața din România noua sa gamă de produse de impuls Häagen Dazs Stick, produse adecvate consumului out-of-home....