Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur. Campania Grijă pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep, jucătoare profesionistă de tenis aflată pe locul I în clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alăturat acestei cauze. Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, lansează o nouă campanie

Din 2013 și până în prezent, Dorna și Salvați Copiii au dotat 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare aproximativă de 600.000 de euro.

Campania de anul acesta are un concept special: pornind de la faptul că, pentru majoritatea dintre noi, o secundă, luată separat, nu înseamnă foarte mult, însă, pentru copiii născuți prematur, ea poate însemna totul, Dorna își provoacă consumatorii să își ia un job de o secundă, oferind o clipă din timpul lor copiilor născuți prematur.
Mecanica este următoarea: toți cei care doresc să susțină această cauză  își pot lua un job de o secundă printr-un gest foarte simplu – printr-un click dat pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficială de Facebook Dorna România (www.facebook.com/Dorna.Romania).
La finalul campaniei, Dorna – cu sprijinul Salvați Copiii România – va dona, ca și în anii precendenți, echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur către maternitățile care au nevoie de ele.  

„Ca sportiv de performanță, știu cât de importantă poate fi o secundă în momente critice. Am pierdut lupte într-o singură secundă și am câștigat altele la fel de repede. De aceea am acceptat provocarea Dorna și mi-am luat un job de o secundă în sprijinul copiilor născuți prematur. Sunt convinsă că implicarea mea, dar și a fiecăruia dintre voi, va contribui la susținerea copiilor născuți înainte de termen, așa că vă invit pe toți să donați o secundă din timpul  vostru pentru ei”, spune Simona Halep, ambasador Grijă pentru copii.

 Cutie cadou Wembley London Dry Gin
Cutie cadou Wembley London Dry Gin
Wembley London Dry Gin, produs aflat în portofoliul Prodal 94, a lansat o cutie cadou care conține o sticlă de Wembley London Dry Gin 0,7 litri,...
Ambalaje noi pentru napolitanele Alfers
Ambalaje noi pentru napolitanele Alfers
Anul acesta, ca parte din campania de corporate rebranding Alka, Alfers intră în piață cu noile ambalaje. ”Aceleași produse calitative sunt...
Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului...
O nouă gamă de produse Fa
O nouă gamă de produse Fa
Henkel lansează o nouă gamă de produse sub brandul Fa, denumită Island Vibes, care are la bază arome inspirate de trei destinații: Hawaii,...
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Häagen Dazs a lansat și pe piața din România noua sa gamă de produse de impuls Häagen Dazs Stick, produse adecvate consumului out-of-home....
Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea oficială a berii japoneze numărul 1 în lume Asahi Super Dry pe piața locală. Aceasta...