FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Un nou jucător pe piața de pet care: Fressnapf intră în România și vrea 14 magazine până la finalul anului

Un nou jucător pe piața de pet care: Fressnapf intră în România și vrea 14 magazine până la finalul anului

Fressnapf jucator nou

Fressnapf Group, cel mai mare jucător din piața europeană de hrană și accesorii pentru animale de companie, cu vânzări anuale de peste 3 miliarde de euro, a intrat în România. Retailerul a deschis deja trei magazine pe plan local și are în plan să termine anul cu o rețea de 14 unități, expansiune impulsionată de preluarea unui jucător local, SuperZoo.

Fressnapf a deschis primele trei magazine în Oradea, Timișoara și București, în incinta centrului comercial Drumul Taberelor, urmând ca pe parcusul acestei luni să fie deschise petshop-uri în Craiova și București – zona Pallady și în Pipera, în Lemon Retail Park. Investiția într-un nou magazin Fressnapf se situează între 400.000 și 500.000 de euro.

Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, șase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, urmate de Craiovița, Timișoara Șagului și Ploiești. Celelalte două magazine vor fi deschise  în Oradea și  Pitești.

De la 1 octombrie, Fressnapf va deschide alte șase magazine, odată cu preluarea și renovarea rețelei locale SuperZoo. Valoarea tranzacției este confidențială și a presupus preluarea a 11 locații SuperZoo, celelalte cinci locații urmând a fi inaugurate în următoarele luni. Pe termen lung, Fressnapf vede potențial pentru 100 de magazine în România.

„Ținta noastră este să devenim lider în România, aproape în toate țările în care activăm suntem pe prima poziție. Acest target este relativ greu, dar totul depinde de ritmul de expansiune, precum și să găsim mixul potrivit de sortimentație pentru specificul pieței. Aș spune că în următorii cinci ani putem deveni liderul pieței de hrană și accesorii pentru animale de companie”, a declarat Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director Ungaria și România.

Citește și: Sezamo începe testarea serviciilor de livrare pe piața din România

Un magazin Fressnapf deține o sortimentație de aproximativ 6.000 de produse, atât din zona de food, cât și non-food, de la 130 de branduri, dintre care 16 mărci proprii. „Vom avea sortimente nealimentare și așternuturi excepționale, cu un raport calitate-preț foarte avantajos, precum și o gamă largă de hrană umedă pentru câini și pisici, cea mai largă gamă disponibilă de sortimente pentru păsări sălbatice și, în general, sortimente alimentare care acoperă toate tendințele și nevoile relevante de hrănire, în toate categoriile de preț” a declarat Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director Ungaria și România. 

În prezent, la nivel global, există peste 1.700 de magazine Fressnapf și MaxiZoo în 11 țări, alte contribuții puternice vin de la Arcaplanet în Italia (aproximativ 500 de magazine) și Unconditional Group în Croația (30 de magazine), cât și din magazine online în aproape toate țările. Fressnapf deține o echipă de 16.000 de angajați din peste 50 de naționalități. În România, până la finalul anului, Grupul Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă.

Grupul Fressnapf are o istorie de peste 32 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de peste trei miliarde de euro.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content