Sezamo începe testarea serviciilor de livrare pe piața din România
Programat pentru lansare în primăvara acestui an, supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a intrat pe ultima sută de metri înainte de lansarea publică și dă start livrărilor pentru un segment restrâns de consumatori. Serviciul va fi scurt timp să fie accesibil la scară largă. Odată cu această lansare, Sezamo intră în competiție directă cu Freshful, supermarket online lansat de eMAG în toamna anului trecut.
Oferta de bază include peste 8.000 de produse, de două ori mai mare decât a unui supermarket tradițional, din care peste 1.000 de produse sunt de proveniență internațională. Pe lângă oferta clasică din supermarketuri, Sezamo a completat oferta cu ”bunătăți de la producători locali”, fiind listate mii de produse made în România.
Sezamo, sortimentație cu focus pe produse locale
De altfel, retailerul și-a setat ca obiectiv listarea unui număr cât mai mare de produse locale, peste 30% dintre parteneriatele încheiate până în luna aprilie fiind cu producători locali. Parteneriatele au fost făcute cu producători de fructe și legume proaspete, mezeluri, lactate, panificație și produse apicole. Mai mult decât atât, există o gamă extinsă de produse bio și ecologice, printre care se află și brandurile recunoscute la nivel european Alnatura și Alce Nero.
Produsele vor fi livrate în termen de 3 ore sau cu livrare programată în intervalul dorit, din depozitul Sezamo aflat în nordul Bucureștiului. Potrivit informațiilor anterioare, în primă fază va exista un număr de aproximativ 30 de curieri proprii, fiecare având alocată câte o zonă din București sau Ilfov pentru a eficientiza întreg procesul și timpii de livrare. În funcție de tipul comenzilor, fiecare mașină va putea livra, în medie, în jur de 11 comenzi, pe cele mai eficiente rute. De asemenea, vor exista stații de încărcare dedicate mașinilor 100% electrice chiar la depozitul sezamo din CT Park, situat în nordul Bucureștiului.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik are pe listă pentru 2022 lansarea și pe piețele din Italia și Spania, sub brandul Sezamo. Cifra de afaceri a grupului a depășit 300 de milioane euro în 2020.
![Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/sezamo_cumparaturi_1_0-400x250.jpg)
![Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/cristian_salceanu_ceo_sezamo_0_0-400x250.jpg)
![Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/09/gabril_makki-400x250.jpg)
![Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/02/tomas_chadzivasilis_chief_executive_officer_sezamo_romania-400x250.jpeg)
![Supermarketul online Sezamo începe oficial operațiunile în România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/10/tomas-400x250.jpg)
![Oferta de debut a Sezamo: peste 30% din gama de produse provine de la producători locali](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/04/sezamo-400x250.jpg)