FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Senic Gross&Market ia locul Zanfir în Focșani. Cum arată cel mai nou cash&carry din oraș

Senic Gross&Market ia locul Zanfir în Focșani. Cum arată cel mai nou cash&carry din oraș

Senic Gross&Market Focșani
Senic Gross&Market Focsani
Senic Gross&Market Focsani
Senic Gross&Market Focsani
Senic Gross&Market Focsani
Senic Gross&Market Focsani
Senic Gross&Market Focsani

Senic Gross&Market, retailer independent, își extinde rețeaua cu o nouă locație. Deschis în locul fostului hypermarket Zanfir din Focșani, pe Calea Moldovei 18A, noul Senic Gross&Market reprezintă al șaselea magazin deschis de familia Cîmpeanu. În drumul spre expansiune și câștigare de cotă de piață în fața retailerilor internaționali, antreprenorii din spatele Senic Gross&Market mizează pe produsele proprii ca factor diferențiator, dar și pe relațiile bune pe care le au cu distribuitorii.

Ca element de noutate pentru magazinul Senic Gross&Market din Focșani, compania a început colaborarea cu Policalita, cunoscut producător local pe categoria de carne proaspătă și deținut de familia Zanfir, pentru vitrina asistată din interiorul magazinului. „De asemenea, am adăugat în portofoliu producători locali pe categoriile de panificație, mezeluri, lactate, carne, dulciuri, produse îngrijire personală. Avem disponibil la raft un număr de aproximativ 15.000 de articole, dintre care aproximativ 1.000 sunt produse marca Senic sub diverse branduri”, explică Sorin și Marius Cîmpeanu, directorii Senic Gross&Market.

Lucrările de amenajare pentru locația Senic Gross&Market din Focșani au început la finalul lunii iulie a acestui an, iar inaugurarea magazinului a avut loc în a doua jumătate a lunii noiembrie, una dintre perioadele de vârf din punctul de vedere al vânzărilor din timpul unui an. Drept urmare, numărul vizitatorilor a fost de 2.000 clienți zilnic.

Suprafața de vânzare a magazinului este de 3.800 metri pătrați, dar, cu tot cu depozit și zona de birouri, suprafața totală ajunge la 7.000 metri pătrați. Din suprafața totală de vânzare, produsele din categoria de food acoperă cea mai mare zonă, acoperind 65% din sortimentație, restul de 35% revenind produselor non-food. Totodată, magazinul dispune de peste 170 de locuri de parcare și de o stație de încărcare pentru mașinile electrice.


Citește și: Schimbare de lider în topul retailerilor independenți din România


Senic Gross&Market, investiție de 5 milioane euro în Focșani 

Investiția totală, care a însemnat achiziționarea fostei locații Zanfir din Calea Moldovei 18A plus remodelarea conform standardelor Senic, s-a ridicat la aproximativ cinci milioane de euro. Cumulat însă, până în acest moment, familia Cîmpeanu a investit în jur de 20 milioane de euro doar în rețeaua de magazine Senic Gross&Market.

Unitatea comercială din Focșani este a doua deschisă sub noul concept Senic Gross&Market, după cea din Slatina. Acest concept îmbină mai multe facilități pentru shopperi, de la produse proaspete la congelate, parcare generoasă, dar și o galerie comercială pentru că investitorii și-au dorit să aducă și activități complementare în cadrul magazinului.

„Față de anul 2021, am păstrat sau avem categorii unde am crescut în volum. Pentru anul viitor raportat la 2022 ne propunem să menținem volumele, având în vedere contextul și instabilitatea economică actuală cu care toți ne confruntăm. În ceea ce privește fidelizarea clienților, ne propunem ca și până acum să oferim produse cu prețuri competitive și gama variată, precum și prin produse cu cel mai bun raport preț-calitate marca Senic”, declară directorii Senic Gross&Market.

În ceea ce privește bilanțul financiar, pentru anul 2022 compania estimează o cifră de afaceri de aproximativ 47 milioane de euro pentru divizia de retail. „Pentru anul 2023 însă, estimăm o creștere de aproximativ 50% față de 2022 datorată atât magazinelor deschise în cursul acestui an, cât și extinderii bazei de clienți în cazul locațiilor mai vechi. Dorim totodată să creștem numărul de articole marca Senic și să ajungem la cât mai mulți cumpărători prin deschiderea și a altor locații în țară”, spun Sorin și Marius Cîmpeanu.

Înainte să fie prezent în piața de retail, brandul Senic reprezenta un nume important atât la nivel de producție, cât și pe piața locală de distribuție. Activitatea a început în 1994 și se baza pe distribuția de produse alimentare și pe importuri. Zece ani mai târziu, familia Cîmpeanu cumpăra fosta fabrică de bomboane de la Turnu Severin unde produc astăzi dulciuri. Componenta de comerț a fost adăugată în 2017 când a fost deschis primul magazin Senic. 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content