După FruFru, Mihai Simiuc va continua să investească în businessuri “cu impact pozitiv în societate”

Mihai Simiuc, fondatorul FruFru, business achiziționat integral de către Unilever SCE, a preluat 50% din acțiunile Ototo, un retailer independent fondat în plină pandemie și care promovează brandurile mici, urmând să se ocupe de partea de dezvoltare a afacerii. După FruFru, Mihai Simiuc va continua să investească în businessuri “cu impact pozitiv în societate”

“Ototo este o continuare firească după FruFru, un alt business cu impact, care și-a propus să sprijine brandurile frumoase, independente și sustenabile. Am preluat 50% din afacere și mă voi ocupa de partea de dezvoltare”, a spus pentru Progresiv Mihai Simiuc.

Decizia vine la scurt timp după ce antreprenorul a ieșit din acționariatul FruFru, business preluat integral de gigantul anglo-olandez Unilever SCE la începutul acestui an. Simiuc a cedat la momentul respectiv pachetul de 25% din acțiunile deținute.

Citiți și Fondatorul frufru, un etern optimist

Intrarea în acționariatul Ototo nu este deloc întâmplătoare dacă luăm în considerare faptul că Ana Tănasă, cofondatoarea businessului, a lucrat timp de 12 ani pentru FruFru, ultima poziție ocupată fiind cea de manager comercial și de operațiuni. În ianuarie 2021 a plecat din companie, acesta fiind și momentul în care Ana a intrat în antreprenoriat.

Primul magazin Ototo a fost inaugurat în februarie anul trecut, recent fiind inaugurată cea de-a doua locație, pe Calea Victoriei, iar planurile nu se opresc aici. “Luna aceasta mai deschidem o locație, pe Calea Dorobanți, și, în curând vom lansa magazinul online Ototo. În plus, avem în vedere, până la finalul anului, să deschidem un magazin Ototo în afara țării”, a mai spus Mihai Simiuc.

Referitor la bugetul alocat pentru deschiderea unei locații, valoarea se ridică la 350.000-400.000 de euro. Businessul Ototo a început ca un supermarket pentru brandurile independente, un concept care preia spiritul magazinului cu de toate, dar într-un mod complet diferit. Dacă primul magazin avea inclusă și o componentă de cafenea, cea de-a doua locație (Calea Victoriei) are și o zonă de lifestyle și fashion.

În ceea ce privește planurile de investiții pe care le are pentru viitor, Mihai Simiuc a punctat că se uită “la o serie de businessuri cu impact care au potențial de creștere”. “Cum spuneam, focusul meu este pe afaceri cu impact pozitiv în societate”, a adăugat antreprenorul.

Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
La puțin peste un an de la lansarea Ototo pe piață, Ana Tanasă, co-fondatoarea conceptului de retail care redefinește experiența de cumpărare,...
Unilever preia integral operațiunile FruFru și Urban Monkey
Unilever preia integral operațiunile FruFru și Urban Monkey
Unilever a preluat integral anul acesta operațiunile și conducerea Good People, compania din spatele FruFru și Urban Monkey. Gigantul...
Ototo, conceptul care redefinește noțiunea de supermarket
Ototo, conceptul care redefinește noțiunea de supermarket
Un magazin „ahead of time”, așa descriu fondatorii conceptul Ototo, un business de retail născut în plină pandemie. Deși la prima vedere...
FruFru și-a lansat magazinul online
FruFru și-a lansat magazinul online
FruFru, primul concept de mâncare fresh, sănătoasă din România și unul din liderii inovației în segmentul premium din retailul alimentar,...