După FruFru, Mihai Simiuc va continua să investească în businessuri “cu impact pozitiv în societate”
Mihai Simiuc, fondatorul FruFru, business achiziționat integral de către Unilever SCE, a preluat 50% din acțiunile Ototo, un retailer independent fondat în plină pandemie și care promovează brandurile mici, urmând să se ocupe de partea de dezvoltare a afacerii.
“Ototo este o continuare firească după FruFru, un alt business cu impact, care și-a propus să sprijine brandurile frumoase, independente și sustenabile. Am preluat 50% din afacere și mă voi ocupa de partea de dezvoltare”, a spus pentru Progresiv Mihai Simiuc.
Decizia vine la scurt timp după ce antreprenorul a ieșit din acționariatul FruFru, business preluat integral de gigantul anglo-olandez Unilever SCE la începutul acestui an. Simiuc a cedat la momentul respectiv pachetul de 25% din acțiunile deținute.
Citiți și Fondatorul frufru, un etern optimist
Intrarea în acționariatul Ototo nu este deloc întâmplătoare dacă luăm în considerare faptul că Ana Tănasă, cofondatoarea businessului, a lucrat timp de 12 ani pentru FruFru, ultima poziție ocupată fiind cea de manager comercial și de operațiuni. În ianuarie 2021 a plecat din companie, acesta fiind și momentul în care Ana a intrat în antreprenoriat.
Primul magazin Ototo a fost inaugurat în februarie anul trecut, recent fiind inaugurată cea de-a doua locație, pe Calea Victoriei, iar planurile nu se opresc aici. “Luna aceasta mai deschidem o locație, pe Calea Dorobanți, și, în curând vom lansa magazinul online Ototo. În plus, avem în vedere, până la finalul anului, să deschidem un magazin Ototo în afara țării”, a mai spus Mihai Simiuc.
Referitor la bugetul alocat pentru deschiderea unei locații, valoarea se ridică la 350.000-400.000 de euro. Businessul Ototo a început ca un supermarket pentru brandurile independente, un concept care preia spiritul magazinului cu de toate, dar într-un mod complet diferit. Dacă primul magazin avea inclusă și o componentă de cafenea, cea de-a doua locație (Calea Victoriei) are și o zonă de lifestyle și fashion.
În ceea ce privește planurile de investiții pe care le are pentru viitor, Mihai Simiuc a punctat că se uită “la o serie de businessuri cu impact care au potențial de creștere”. “Cum spuneam, focusul meu este pe afaceri cu impact pozitiv în societate”, a adăugat antreprenorul.