FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Digitalizarea serviciilor logistice, printre priorităţile Gebrüder Weiss

Digitalizarea serviciilor logistice, printre priorităţile Gebrüder Weiss

GW

Considerând digitalizarea un accelerator perfect al eficienței operaționale în industria transporturilor şi logisticii, Gebrüder Weiss a început implementarea unui pachet de servicii digitale strategice, prioritizate în funcție de nevoile clienților săi.

Accelerarea digitalizării, propulsată mai ales în ultimul an de schimbările sociale generate de pandemie, produce transformări în cascadă, atingând toate domeniile. Noile generații de consumatori, obișnuiți să aibă acces la produse și servicii din câteva clicuri sau atingeri de ecran, companiile care se întrec în a produce următoarea „revoluție digitală” și creșterea masivă a numărului de transporturi la nivel global determină industria transporturilor și logisticii să adopte rapid soluții IT care să susțină creșterea proprie și pe a clienților.

Printre beneficiile pe termen lung ale digitalizării transporturilor și logisticii se regăsesc transparența, scalabilitatea, productivitatea crescută și costurile optimizate. Beneficii pe care Gebrüder Weiss le livrează deja clienților săi, cel mai recent prin implementarea serviciului digital de trasabilitate ETA (timp estimat al sosirii).

Parte dintr-un pachet digital complex pe care compania îl dezvoltă la ora actuală, ETA aduce mai multă transparență și facilitează fluxul de informații, astfel încât poate crește viteza de reacție pentru toate segmentele implicate în lanțul de livrare. În plus, urmărirea automată a livrărilor este mult mai precisă și elimină necesitatea verificărilor manuale.

Disponibil pentru transportul de marfă în regim de grupaj, serviciul le permite clienților să urmărească întregul proces de expediere. Timpul estimat de sosire este recalculat permanent în funcție de trafic, cu un interval de două ore pentru momentul livrării finale.

Pe termen mediu și lung, datele colectate și analizate vor duce în timp la o mai mare transparență și predictibilitate a lanțului de livrare, crescând performanța în paralel cu reducerea costurilor administrative. Iar ca efect imediat, trasabilitatea le permite clienților să își organizeze resursele operaționale în funcție de timpii estimați de sosire, redirecționându-le pentru a gestiona producția și stocurile în funcție de situație.

Despre Gebrüder Weiss România

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.

Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo (Home Delivery), iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.

Ca parte din strategia digitala, Gebrüder Weiss a lansat la începutul anului 2020 platforma ETA (en. Estimated Time of Arrival), prin care clienții companiei pot urmări procesul de expediere online, inclusiv timpul estimat de sosire a comenzilor. Gebrüder Weiss oferă acest serviciu digital pentru transportul de marfă în regim de grupaj în toate locurile unde compania efectuează livrarea finală.

Proiectul digital ETA este finalist în cadrul competiției Progresiv Awards, categoria Best Supply Chain. Jucătorii din retail& FMCG pot acorda un vot de încredere până în 20 mai a.c., solicitând link-ul de votare aici: https://progresivawards.ro/forms/ro/request-link-form/

*Articol susținut de Gebrüder Weiss România.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content