Vodka Stalinskaya a castigat cinci premii internationale | Progresiv

De la inceputul anului in curs si pana in prezent, Vodka Stalinskaya a castigat cinci premii internationale care ii confirma calitatea si o plaseaza in esalonul superior al bauturilor spirtoase din intreaga lume: Medaliile de argint si de bronz la San Francisco International Spirits Competition, „Superior Taste Award” - The International Taste & Quality Institute (iTQi, Belgia), Medalia de Bronz la concursul United Vodka, Medalia de Aur- DLG ( Germania). Vodka Stalinskaya a castigat  cinci premii internationale

In cadrul San Francisco International Spirits Competition, cea mai importanta si mai influenta competitie de profil din America, vodca Stalinskaya a fost premiata datorita gustului sau cu Medalia de Argint iar design-ul elegant al sticlei Stalinskaya, realizat de casa de creatie londoneza, Claessens International, a obtinut Medalia de Bronz.

Calitatea premium a vodcii Stalinskaya a fost recunoscuta si in Germania, de catre DLG, organism lider in evaluarea calitatii produselor care se pot vinde in Germania si care a premiat Stalinskaya cu Medalia de Aur in mai 2009, in urma efectuarii unei serii de testari ale produsului: analiza senzoriala, evaluarea ambalajului si a etichetarii, precum si analize de laborator. Centrul de Testare DLG evalueaza in fiecare an cca 20.000 de produse alimentare si bauturi din Germania si din strainatate, produsele care satisfac criteriile DLG fiind premiate cu medalii DLG de Aur, Argint sau Bronz.

Un alt premiu este cel obtinut in Belgia: The International Taste & Quality Institute (iTQi), din Bruxelles, o organizatie independenta dedicata evaluarii, premierii si promovarii produselor alimentare si bauturilor de calitate. In cadrul acestei competitii, Stalinskaya a obtinut doua stele „Superior Taste Award”, dintr-un maxim de trei. Fiecare produs inscris in competitia din Bruxelles este evaluat printr-o testare „oarba”, fara ambalaj si fara nicio posibilitate de identificare.

Intensitatea placerii gustative de ansamblu precum si diferitele criterii organoleptice (aspect, miros, ingrediente, aroma si gust) sunt analizate si comentate in detaliu de catre specialisti. Numai produsele care obtin un calificativ mai mare de 70% primesc „Superior Taste Award”, iar cele doua stele primite de Stalinskaya sunt acordate produselor remarcabile care au inregistrat scoruri cuprinse intre 80% si 90%.

In plus, tot in acest an, in cadrul concursului international United Vodka, Stalinskaya a castigat Medalia de Bronz pentru gust si design, situandu-se astfel in esalonul superior al vodcilor, alaturi de competitori din Rusia si Ucraina.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din  valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de Nieslen. Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar compania acopera si segmentele medium si low.

Foto_ADV Auchan 20 martie
[P] CNBC.com anunță: Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders”
Auchan Retail România este recunoscut la nivel internațional pentru angajamentul său în sustenabilitate, fiind primul și singurul retailer din...
Marius Costin_numit CEO Netopia Grup
Modificări în echipa de top management a grupului Netopia
Grupul Netopia, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de plată digitale din România, își consolidează echipa de top management,...
Interior HUB SAMEDAY investitie la Ghimbav, judetul Brasov
Sameday își dezvoltă capacitatea de procesare în urma unei investiții de 21 de milioane de lei
Sameday, compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creștere din România, are un nou centru logistic operațional în orașul Ghimbav,...
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă
Aproape 12.000 de joburi pentru specialiști cu un nivel de senioritate mai mare de 5 ani și manageri au fost scoase în piață de la începutul...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl își consolidează prezența în Constanța și inaugurează un nou magazin
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Constanța, pe data de 20 martie. Noul magazin Lidl din...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...