Vanzarile Jagermeister, in crestere cu 36% | Progresiv

Volumul de vanzari al marcii Jagermeister, inregistrat pe primul semestru al anului in curs, l-a depasit cu aproape 40% pe cel atins in aceeasi perioada a lui 2008.  Vanzarile Jagermeister, in crestere cu 36%

„Jagermeister a avut o crestere constanta a vanzarilor inca de la intrarea pe piata. Acest trend crescator se datoreaza efortului depus in implementarea actiunilor de marketing planificate: show-urile  Wild Cats, ce au avut un adevarat succes in toata tara, campaniile de tasting, self running promotion, dar si sustinerea unor evenimente muzicale. Rezultatele inregistrate pana acum ne motiveaza sa investim si in viitor in imaginea acestui brand apreciat de tineri”, a declarat Petru Berciu, Director general BDG Import SRL. 

Avansul vanzarilor din prima parte a anului a fost sustinut de orasele din Transilvania si Banat, regiuni ce au avut cel mai ridicat consum de Jagermeister. Aceste doua zone se mentin in fruntea regiunilor cu cele mai ridicate vanzari, inregistrand volume de aproape 3 ori mai mari decat in restul tarii. 

Campania de marketing pentru acest an va continua sa se axeze pe actiunile care au avut rezultate semnificative si in primul semestru al acestui an. Bautura alcoolica va fi in continuare promovata prin reprezentatiile Wild Cats, ce au loc peste tot in tara.

Evenimentele de tasting si de self running promotion au inceput de doua luni, timp in care s-a putut observa o crestere in volum a vanzarilor adusa de aceste activitati de marketing. In plus, Jagermeister a sustinut evenimentul muzical de la Brasov, „Solid like rock”, si a fost si unul din partenerii festivalului B’estfest 2009.  

Cea mai cunoscuta bautura alcoolica a Germaniei, Jagermeister a fost lansata in anul 1935, avand la baza reteta lui Curt Mast. In prezent, Jagermeister este distribuit in peste 80 de tari din intreaga lume si este considerat a fi cel de-al noualea cel mai vandut brand de bauturi alcoolice de pe toate meridianele, potrivit clasamentului “Top 100 Premium Spirit Brands Worldwide“, intocmit de Impact Internationals. 

In Romania, Jagermeister este prezenta prin BDG Import, companie infiintata in anul 1996, avand ca obiect de activitate importul si distributia de produse premium si superpremium. Din portofoliul BDG Import mai fac parte marcile: Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Louis XIII, Metaxa, Piper Heidsieck, Evian, Corona Extra, Budweiser Budvar, Southern Comfort, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Passoa.
        


 

Rețeaua Profi continuă investițiile în expansiune
Consiliul Concurenței aprobă preluarea Profi de către Mega Image sub anumite condiții
Consiliul Concurenței a autorizat cu condiții tranzacția prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) preia Profi Rom Food S.R.L....
economie circulara reglementari studiu Deloitte
Deloitte: Șapte din zece companii din România se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare
Șapte din zece companii din România (67%) se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare, de la moderat, în...
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa
Mondelēz International a anunțat numirea lui Volker Kuhn în funcția de Vicepreședinte Executiv și Președinte pentru Europa, începând cu 1...
Aquatique își adjudecă, din nou, titlurile de ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquatique, desemnată din nou ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”
Aquatique, brand aflat în portofoliul companiei Romaqua Group, a obținut, din nou, premiul pentru ”Cea mai bună apă minerală plată pentru...