Unilever a demarat campaniile de comunicare pentru inghetatele Big Milk si Carte D’Or | Progresiv

Unilever a inceput in 4 mai campaniile de comunicare pentru doua dintre inghetatele pe care le comercializeaza sub brandul-umbrela Algida: Big Milk si Carte D’Or – brandul numarul 1 in Europa pe segmentul “take home”, al inghetatei pentru acasa. Campaniile pentru cele doua marci sunt derulate atat pe canalele media – TV, outdoor etc – cat si in magazine si se vor desfasura pe tot parcursul sezonului cald. Unilever a demarat campaniile de comunicare pentru inghetatele Big Milk si Carte D’Or

Big Milk este un brand dedicat pietei din Romania, care se adreseaza unui public larg cu o gama de inghetata cu un continut ridicat de lapte (peste 65%). Gama Big Milk cuprinde trei variante de inghetata - Capsuni, Ciocolapte, Vanilie - fiecare in doua formate: inghetata pe bat si la caserola.

Gama Carte d’Or cuprinde 5 variante de inghetate la caserola, cu retete creative, inspirate din deserturi europene faimoase: Tiramisu, Stracciatella, Caramel Cream, Triple Chocolate, Crema di Mascarpone.

Promovarea Big Milk si Carte d’Or a fost pregatita printr-o campanie de comunicare a marcii-umbrela Algida, care s-a derulat in perioada 24 aprilie - 3 mai. Campania a constat in difuzarea unui spot TV care a marcat intrarea acestei faimoase marci pe piata din Romania, anuntandu-i pe toti cei carora le place inghetata ca “Algida iubeste inghetata”. 
 

Carrefour renunță la aproape 1.000 de angajați în Franța
Carrefour vinde nouă magazine în Franța ca parte a înțelegerii de preluare Cora și Match
Carrefour a semnat acorduri de vânzare pentru nouă dintre magazinele sale din Franța, valoarea tranzacțiilor fiind estimată la aproximativ 70 de...
Daniel_Boangiu_CEO_Smart_ID
Smart ID Technology preia divizia Business Solutions de la HTSS
Smart ID Technology, companie românească specializată în soluții de automatizare end-to-end, anunță achiziția diviziei Business Solutions din...
CFA România: Inflația va rămâne ridicată pentru cel puțin încă un an
Alimentele, cu peste 7% mai scumpe decât în vara anului trecut
Prețurile alimentelor continuă să crească, arată datele Institutului Național de Statistică, ajungând în luna iunie a acestui an cu 7,36%...
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari
Grupul italian Ferrero Rocher anunță achiziționarea producătorului american de cereale Kellogg, pentru care va plăti 3,1 miliarde de dolari....
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare
Retailerul cash&carry METRO intenționează să deschidă în următorii ani încă trei magazine de mari dimensiuni, care vor completa rețeaua...
evolutia economiei blocului comunitar
Moody's: Deficitul fiscal al României, 7,8% din PIB în 2025 dacă măsurile fiscal - bugetare sunt implementate integral 
Agenția internațională de rating Moody's estimează că deficitul fiscal al României putea ajunge la 7,8% din PIB în 2025 și 6,1% din PIB în...