ROMANIA: SABMiller’s revenues in Romania, +5% in H1 | Progresiv

SABMiller’s revenues in Romania increased by 5% in the first half (the period from April to September), the advance being supported by rising sales for the brands Ursus, Peroni Nastro Azzuro and Pilsnes Urquell, as well as improvements in the income and expenses management program within the Romanian operations, according to the financial report. ROMANIA: SABMiller’s revenues in Romania, +5% in H1

The performance in Romania contrasts with the results at European level, where the beer maker reported between April and September a decrease of 18% in revenue. This is primarily due to the decline in Poland: 14% lower revenue at constant exchange rates and a decrease of 12% in volumes compared to the same period of 2014.

Thus, the beer volumes in Europe declined 4% in the first half of 2016 fiscal year, to 24.7 million hectoliters, while sales of soft drinks grew by 1% to 9.82 million hectoliters. Overall, sales of beer and juices of SABMiller in Europe fell by 3%, standing at 34.5 million hectoliters, compared to 35.62 million hectoliters between April-September 2014.

SABMiller is present in Romania through Ursus Breweries, the largest player on the Romanian market based on turnover, of 1.4 billion lei (320 million euros) in 2014. The company owns three breweries locally – in Brasov, Buzau and Timisoara and a small capacity production line in Cluj.

The group, with South African and American ownership, has around 69,000 employees in more than 80 countries. In the financial year ended at 31 March 2015, SABMiller reported revenues of over 26 billion dollars.

Partener, coordonator al practicii de Impozite indirecte și liderul sectorului de Retail şi Produse de Consum, EY România
Cinci din zece români, îngrijorați de scumpirea alimentelor
Peste jumătate dintre respondenți (56%) sunt preocupați de creșterea costurilor pentru energie electrică, gaz și apă. Accesul la asistență...
Paco Supermarkets, inaugurare magazin Tulnici, judetul Vrancea
Paco Supermarkets, investiție de 700.000 euro în cel de-al 19-lea magazin
Paco Supermarkets continuă investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și bifează o nouă deschidere în județul Vrancea. Noul supermarket...
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG: românii alocă 1.000 de lei pentru coșul de cumpărături de Crăciun
Românii au început să se pregătească serios pentru Crăciun cu o săptămână înainte, reiese din numărul comenzilor care s-au dublat în...
Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarii Carne și Sare vor să intre în București cu un nou concept de măcelărie
Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de...
Monica Arapalea Bringo cumparaturi Craciun cumparaturi online sezonul festiv. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce comandă românii prin Bringo în sezonul festiv
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, a înregistrat o creștere semnificativă a...
Tazz cumparaturi supermarketuri produse online vanzari fmcg tazz by emag. curier livrare rapida cumparaturi. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Supermarketurile din Tazz, creștere de 180% a vânzărilor față de 2023
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile...