Tazz: Supermarketurile au avut cea mai mare creștere în 2024, înregistrând cu 180% mai multe vânzări față de 2023

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile supermarket și magazine. Supermarketurile reprezintă categoria din aplicație care a înregistrat cea mai mare creștere din 2024, cu vânzări care depășesc cu 180% rezultatele de anul trecut. Tazz cumparaturi supermarketuri produse online vanzari fmcg tazz by emag. curier livrare rapida cumparaturi. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Topul celor mai vândute produse din supermarketurile listate în cadrul Tazz, în 2024, cuprinde:
1. Apa plată, cu 1,2 milioane de produse livrate.
2. Băuturile carbogazoase, cu 700.000 de produse vândute.
3. Laptele, cu 500.000 de produse comandate.
4. Brânza, 260.000 de produse achiziționate.
5. Bere, cu 230.000 de sticle sau doze vândute.

Ca tendințe, primele locuri sunt ocupate de apa plată și de băuturile carbogazoase, la fel ca anul trecut. Cea mai spectaculoasă creștere, în raport cu 2023, s-a observat în cazul în cazul categoriei de băuturi alcoolice, unde s-au înregistrat vânzări cu 235% mai mari. În 2024, valoarea medie a bonului de cumpărături în categoria de supermarketuri s-a ridicat la 127 de lei, iar luna cu cel mai mare număr de comenzi este noiembrie, cu aproximativ 93.000 de produse vândute.

“Una dintre tendințele majore ale anului este interesul tot mai ridicat pentru categoria supermarketurilor. Dacă în perioada pandemiei, și imediat după aceea, era firesc să asistăm la creșteri spectaculoase pe acest segment, acum este vorba despre o opțiune care ține de eficiență. Românii s-au obișnuit tot mai mult să comande prin aplicații și au observat că astfel economisesc timp și evită aglomerația. În plus, asistăm și la o diversificare tot mai accentuată a tipului de comenzi și magazine accesate prin aplicație”, a menționat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz.

În categoria magazine, sex shop-urile au avut cel mai mare procent de creștere, înregistrând vânzări cu 248% mai mari decât în 2023. Cele mai comandate produse au fost pastilele de potență, lubrifianții și mierea afrodisiacă.

Topul celor mai importante creșteri este completat de magazinele care comercializează jucării, produse de băcănie, articole pentru casă și decorațiuni, precum și cele de articole vestimentare și accesorii.

Cele mai comandate produse din aplicația Tazz, la categoria magazine, au fost:
• Articole pentru casă și decorațiuni: perne, săculeți parfumați și fețe de pernă.
• Petshop-uri: așternut igienic pentru pisici, mâncare pentru animale și iarba pisicii.
• Articole vestimentare: pelerine de ploaie, tricouri sport pentru bărbați și încălțăminte acvatică.
• Electronice și IT: cartele telefonice, căști Airpods, cartuș de cerneală pentru imprimantă.

Orașele campioane la vânzări în cadrul Tazz

Orașele cu cele mai mari procente de creștere a comenzilor din categoria magazine sunt:
• Timișoara, unde s-au înregistrat cu 122% mai multe comenzi decât în 2023.
• Iași, cu 77% mai multe produse vândute față de anul trecut.
• București, cu o majorare de 50%.
• Brașov, unde s-a comandat cu 33% mai mult în comparație cu 2023;
• Cluj-Napoca, în creștere cu 16% față de anul trecut.

Topul Tadaaazz este o analiză anuală, pe baza informațiilor colectate din aplicația Tazz, care include atât cele mai comandate produse și categorii, cât și restaurantele cele mai căutate sau evoluția tendințelor de consum, din România. Pentru al doilea an, Tazz le oferă clienților posibilitatea de a-și vizualiza în aplicație profilele personalizate. Astfel, toți cei care au plasat minimum trei comenzi pe parcursul anului vor putea avea acces la statistici personalizate privind topul preparatelor comandate, top restaurante, specificul preferat, zilele și orele la care au comandat cel mai des, precum și economiile făcute prin abonamentul Genius.

Tazz este platforma locală de livrare rapidă, care oferă, la doar un click distanță, preparate de la cele mai bune restaurante din țară, alimente de la principalii jucători de retail, dar și diverse produse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, echipamente sportive, produse de îngrijire personală și de înfrumusețare. Clienții Tazz se bucură de beneficii exclusive, cum ar fi comanda de grup, evenimente culinare cu bucătari locali și plata cu cardurile de masă. Tazz oferă și beneficii exclusive prin abonamentul Genius: livrare gratuită și acces la Genius Deals.

Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny România și Tazz au semnat un parteneriat menit să ofere mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou...
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz. Lansat...
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz
Tazz, platformă de food-delivery românească, dezvăluie care sunt cele mai comandate produse din aplicație cu ocazia Valentine’s Day. Topul...
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...