Tazz: Crește interesul românilor pentru preparatele fresh, cum e salata de vară

Canicula a accelerat comenzile online ale românilor și indică noi preferințe pentru alegerile culinare ale sezonului de vară. Cu toate că topul preferințelor este condus de preparatele precum pizza, cartofi sau burger, un nou trend arată interesul crescut al românilor pentru preparatele fresh, cum e salata de vară care intră anul acesta în top cinci cele mai comandate preparate din sezon cu o creștere procentuală care depășește chiar și comenzile de pizza, comparativ cu anul 2023. curier tazz preia comanda din magazin

„Observăm în fiecare sezon de vară că o parte dintre preferințele culinare ale românilor rămân neschimbate, indiferent de temperatură – poftele pentru pizza, cartofi în diverse sortimente sau burgeri sunt mereu în top trei. Ce vedem nou în acest sezon este o trecere accelerată către variantele fresh de salate disponbile prin comenzile online de pe Tazz. De asemenea, livrarea direct la ușă e tot mai accesată de consumatori, mai ales în lunile extrem de călduroase, cum au fost iunie si iulie. Suntem, cu siguranță, într-un trend ascendent al comenzilor online și ne bucurăm că putem să livrăm direct la ușă poftele și cumpărăturile clienților noștri”, a declarat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications Tazz.

Topul produselor comandate din categoria supermarket

La comenzile din categoria supermarket se clasează în top cinci, în ordinea creșterii procentuale de la un an la altul produsele de panificație (305%), legumele (288%), carnea (250%), apa (223%) și lactatele (222%). Favoritele pentru categoria de legume rămân roșiile, care înregistrează o creștere de 310% față de anul precedent, iar din categoria fructe, vedem o creștere accelerată pentru vișine și cireșe (387%) și citrice (210%). Din topul produselor comandate de la supermarket prin aplicația Tazz mai fac parte: snacks-uri, ceaiul și cafeaua, pastele sau diferite mezeluri.

În cazul restaurantelor, în topul preferințelor se află pizza, cu o creștere de 52% a comenzilor față de aceeași perioadă a anului 2023, urmată de burgeri, ce au un avans de 96% și cartofii în diverse sortimente, cu o creștere de 28%. Topul este completat de două preparate care marchează tendința românilor pentru preparatele clasice și fresh, de vară: ciorba este cu 20% mai comandată, iar salatele au o creștere considerabilă de 177% pentru comenzile plasate de români în lunile caniculare. Printre alte preparate care ajung pe lista comenzilor în sezon de vară se află: clătitele, diferite garnituri și supele cremă.

Datele au fost extrase din aplicația Tazz și au urmărit comenzile plasate în perioada iunie – iulie 2023 și 2024, la nivel național.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online, în cele 38 de orașe din țară în care activează în acest moment.

tazz
Tazz: Comenzile de înghețată s-au dublat în iunie față de aceeași lună a anului trecut
În prima lună de vară comenzile de înghețată plasate pe aplicația de food-delivery Tazz au înregistrat o creștere de 70% față de 2023, iar...
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny România și Tazz au semnat un parteneriat menit să ofere mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou...
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz. Lansat...
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz
Tazz, platformă de food-delivery românească, dezvăluie care sunt cele mai comandate produse din aplicație cu ocazia Valentine’s Day. Topul...
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tazz, aplicația de food delivery, a înregistrat o creștere double digits a volumului tranzacționat în platformă în perioada ianuarie -...