Freshful by eMAG: românii alocă 1.000 de lei pentru coșul de cumpărături de Crăciun

Românii au început să se pregătească serios pentru Crăciun cu o săptămână înainte, reiese din numărul comenzilor care s-au dublat în aplicația Freshful by eMAG. În agitația dinaintea Sărbătorilor, tot mai mulți români aleg să folosească serviciile Freshful pentru a economisi timp important, fără să facă rabat de la produsele care trebuie să se regăsească pe masa de Crăciun. Bugetul mediu alocat de clienți pentru masa de Crăciun ajunge până la 1.000 de lei și primele produse pe care le includ sunt pe bază de carne de porc, băuturi și dulciuri de sezon. Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente

Carnea de porc rămâne principalul ingredient pentru multe dintre preparatele pe care românii le aleg pentru masa de Crăciun. De la șorici și urechi pârlite, jumări și untură de mangaliță, tobă, mezeluri, piftie, sarmale, caltaboș și alte specialități, clienții preferă să păstreze produsele tradiționale la mesele de Sărbători. Ca să se pregătească pentru cererea sezonieră, Freshful, primul hipermarket 100% online din România, a aprovizionat cu aproape 25 de tone de carne de porc.

„Perioada Crăciunului este un moment de vârf pentru noi, la Freshful. În primul rând, sunt mult mai mulți clienți care au nevoie de noi, finalul de an este o perioadă intensă profesional și extrem de aglomerată, în magazine și în trafic. Noi ne-am pregatit din timp, am mărit capacitatea depozitului și am dublat capacitatea de livrare. În al doilea rând, avem mereu grijă să avem diversitate în produsele relevante și sezoniere, așa că ne-am asigurat că avem carne de porc și multe tipuri de cozonaci, dar și multe alte specialități locale sau internaționale, peste 1.000 de vinuri bune și idei de cadouri pentru toate vârstele. Ne străduim astfel să ajutăm clienții să se bucure din plin de sărbători, cu un pic de timp liber și delicii pe masa de Craciun, după un an care a fost interesant”, a declarat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful by eMAG.

Ce produse preferă românii de Crăciun

Oferta pentru coșul de cumpărături a retailerului online include peste 150 de dulciuri specifice de sezon pentru cei care își doresc să economisească timp pentru a fi mai mult cu cei dragi. O parte dintre acestea sunt destinate cadourilor care vor ajunge sub bradul de Crăciun sau pentru masa de sărbători, sub forma coșurilor cadou și a pralinelor. Oferta este completată de turtă dulce, sortimente de ciocolată și biscuiții cu arome specifice.

Cozonacul rămâne principalul produs dulce de sezon pe care clienții Freshful îl aleg în fiecare iarnă, anul acesta fiind disponibile 18 tipuri de cozonac în aplicație. Dintre aceștia, o parte sunt produși industriali de branduri precum Boromir și Velpitar, în timp ce 11 sortimente aparțin de producători locali care urmează rețele tradiționale, precum Anapan, San Delicio, Cake Away. Există și două variante vegane, fără ingrediente de origine animală. Freshful a pregătit aproximativ 2.7 tone de cozonac, gata de livrare zilele acestea. Panettone, desertul tradițional italian asociat mesei de Crăciun, a câștigat popularitate printre consumatorii români, 1 din 5 clienți Freshful preferându-l în locul cozonacului. Anul acesta, Freshful și-a extins oferta cu produse noi Panettone, disponibile în diverse arome, de la cremă de fistic și lichior limoncello până la cremă de mandarine siciliene. Tot în oferta dulciurilor de sezon au intrat iarna aceasta Cozonacul Dubai și Babka cu fistic, un cozonac însiropat cu origini evreiești, popularitatea lui crescând în ultimii ani.

Continuând tendința anului trecut, Freshful a introdus în oferta de sărbători și produse speciale, pentru momente de răsfăț sau pentru cei care nu se regăsesc în tiparul tradițional. Începând de la fructele de sezon, unde pe lângă citricele preferate, acum se găsesc și Kaki și litchi, până la produse pentru masa de Crăciun. Stridiile de Bretania și icrele negre sunt produsele noi listate, alături de cafeaua de specialitate Dropshot, într-un ambalaj de sărbătoare. Pe lângă produsele cu specific, în oferta de Crăciun există și idei de cadou, de la seturi Lego la seturi de cosmetice.

Din portofoliul produselor exotice pentru sărbători, există o gamă variată de băuturi, pachete cadou, șampanii și Corpinnat, un tip de vin spumant spaniol, învechit cel puțin 18 luni, obținut din struguri organici sau biodinamici, recoltați manual în regiunea catalană Penedes, dar și spumante Cava, produse prin metoda de fermentare în sticlă. Vinurile italienești completează oferta pentru Crăciun, cu produse de renume pentru pasionații vinului de calitate.

La capitolul băuturi autohtone, Freshful a pregătit o ofertă de sărbători care cuprinde produse de la 15 producători locali. Printre produsele locale se regăsesc de la vinuri artizanale din crame întinse pe câteva hectare, precum Crama Ferdi din zona Tohani, până la ginul Wolfpack, de la Măgura Zamfirei, și Palinca Pater, o băutură tradițională românească învechită în butoaie de dud și de stejar.

Freshful by eMAG a pregătit un program special de sărbători, astfel că va avea un program extins de lucru. Comenzile vor putea fi plasate în toată această perioadă, cu excepția zilelelor de 25 - 26.12 și 01 ianuarie, când nu se vor face livrări. În plus, în perioada sărbătorilor, pentru ca toți clienții Freshful să poată comanda din confortul casei lor, fără să petreacă timp în trafic, flota de mașini și livratori a fost suplimentată, iar programul de livrare a fost extins în zilele 18 – 23 decembrie până la ora 23:30, iar pe 24 decembrie până la ora 18.

Comerțul online, soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional?
MerchantPro: În ciuda incertitudinii politice, consumatorii își mențin apetitul pentru shopping online
În ultimele patru săptămâni, marcate de un context politic tensionat determinat de alegerile prezidenţiale şi parlamentare și anularea...
Comerțul online din Europa a generat vânzări de circa 900 mld. euro în 2022
73% dintre utilizatorii de internet din România au făcut cumpărături online în 2024
Comerțul electronic din România continuă să se dezvolte accelerat, consolidându-și rolul esențial în economie și în viața de zi cu zi a...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
Optimall SFA by AROBS
Optimall SFA vine cu module noi și cu o campanie destinată distribuitorilor și producătorilor din România
Optimall SFA by AROBS continuă să aducă inovație în sectorul de distribuție și producție din România prin dezvoltarea constantă de soluții...