Rezultate afectate de conditiile economice pentru Coca-Cola Hellenic | Progresiv

Coca-Cola Hellenic, unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola, a raportat, pe primele trei luni din 2009, un profit net de 7,2 milioane de euro, cu 74% mai mic decat in perioada precedenta din 2008. Veniturile per actiune, de 0,02 euro, au fost si ele mai mici cu 75% decat in perioada similara de anul trecut. Rezultate afectate de conditiile economice pentru Coca-Cola Hellenic

Volumul navetelor vandute a crescut cu trei procente fata de primul trimestru din 2008, la 441 milioane de unitati, iar vanzarile nete au ramas stabile, la 1.374 milioane euro, fata de 1.373 milioane in 2008.

In pietele emergente (Armenia, Belarus, Bosnia&Herzegovina, Bulgaria, Macedonia, Moldova, Montenegru, Nigeria, Romania, Rusia, Serbia si Ucraina) vanzarile companiei au totalizat 197,9 milioane navete (202,2 milioane in primul trimestru din 2008), reprezentand vanzari de 495,4 milioane euro (538 milioane euro in 2008) si venituri nete de 53,6 milioane euro (62,4 milioane in perioada precedenta).

Aceste performante reflecta scaderea cheltuielilor consumatorilor, ceea ce a dus la scaderea vanzarilor in categoriile juice (cu aprox. 10%) si apa (sub 5%). Cresteri de volume au inregistrat segmentele de bauturi carbonatate si ceai.
In Romania, volumul vanzarilor a scazut ca urmare a deteriorarii situatiei economice si a conditiilor meteo nefavorabile din luna martie. De asemenea, rezultatele reflecta si cheltuieli de restructurare de circa 700.000 euro.

Oficialii companiei se asteapta in continuare la conditii economice dificile, in 2009, care vor conduce la „provocari operationale”. Din acest motiv, Coca-Cola Hellenic isi mentine obiectivul de a imbunatati cash-flow-ul in perioada 2009 – 2011 printr-o serie de masuri: implementare unor masuri de reducere de costuri si restructurare, optimizarea infrastructurii existente si o abordare prudenta a programelor de investitii, imbunatatirea capitalului de lucru. Compania a generat un cash-flow de 68 de milioane de euro in primele trei luni din 2009.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...