O noua platforma de comunicare pentru brandul Peroni Nastro Azzurro | Progresiv
Peroni Nastro Azzurro, una dintre berile cu ritmul cel mai rapid de crestere din lume, lanseaza Ambientalia, noua platforma de comunicare, construita in jurul emisiunii TV cu acelasi nume si a site-ului interactiv www.ambientalia.ro, completand astfel celelalte actiuni de comunicare pe care brandul le deruleaza pe canale clasice precum outdoor si print.
Conceptul este 100% dezvoltat in Romania si reprezinta o premiera, fiind primul de acest gen dezvoltat intr-o alta tara decat cea de provenienta a brandului.
Marian Olteanu, Brand Manager International Brands Ursus Breweries – Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell, a declarat ca se asteapta ca succesul acestei platforme de comunicare sa fie mai mare decat in cazul unei campanii conventionale de spoturi TV, rezultatele materializandu-se in cresterea valorii brandului. In plus, „platforma este personalizata in functie de nevoile si preferintele consumatorilor pe care le-am identificat in cei patru ani de cand Peroni Nastro Azzurro este prezenta pe piata romaneasca. Astfel, ne dorim ca intreaga platforma de comunicare Ambientalia sa devina o oportunitate de interactiune directa intre brand si consumator”, mai adauga acesta.
Emisiunea de televiziune „Ambientalia” reprezinta principalul pilon al noii platforme de comunicare si are un un format de tip magazin-documentar, cu o durata de 30 de minute. Emisiunea va fi difuzata de postul de televiziune PRO TV, incepand cu 6 august, in fiecare joi seara, dupa ora 23 si se adreseaza cu precadere unui public masculin. De altfel, Grant McKenzie, Vice Presedintele de Marketing al companiei a mentionat faptul ca 70% dintre consumatorii brandului Peroni in Romania sunt barbati, iar la nivel international procentul acestui esantion creste chiar la 80%.
Cel de-al doilea element important al noii platforme de comunicare „Ambientalia” este site-ul interactiv www.ambientalia.ro care isi propune sa fie un ghid de stil de viata apropiat de cel italian contemporan. Elementele de interactivitate joaca un rol important, regasindu-se in concursuri si poll-uri, dar si in posibilitatea de a adauga comentarii sau de a contribui cu propriul articol. Emisiunii TV „Ambientalia” ii este alocat un spatiu special, unde se regasesc fragmente inedite din timpul filmarilor, materiale de tip „making of” si detalii din culise. Site-ul www.ambientalia.ro va fi dezvoltat in mai multe etape succesive, urmand ca varianta finala sa fie gata in toamna.
In Romania, Peroni Nastro Azzurro face parte din portofoliul Ursus Breweries si este pozitionata pe segmentul berilor super premium, cu o cota de piata estimata de reprezentantii companiei la 8%.
URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc si unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania, a raportat pentru cel de-al doilea trimestru din 2009 o scadere a volumelor de 3%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, in conditiile in care intreaga piata a berii s-a contractat cu 9%.
Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd's, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie in peste 60 de tari de pe 6 continente. Marcile Grupului includ beri premium internaþionale, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume de imbuteliere a produselor Coca-Cola.



