Lidl delists Danone from French shelves | Progresiv

Discounter Lidl is banning Danone products from its French shelves after a discussion about price transparency. The ban on eight references of the Danette and Activia brands enters into effect on 15 May. Lidl delists Danone from French shelves

The cause of the row is not strictly price-related, Lidl France's purchasing director Michel Biero tells Capital.fr: "We delist the products due to a lack in transparency". Biero points to the recent Egalim law, which forces retailers to calculate their prices based on the farmers' costs. "In order to pay the farmers the right price, we have to know how much milk the producer needs to make his yogurt - but Danone refuses to clearly share this information with us." 

The ban is not a real problem for Danone, as Lidl represents only a percent of its total volumes. "We take note of Lidl's statement, but we are surprised to hear the reasons given for the termination of our business relationship", the dairy producer says.

Remarkably, Lidl has decided to fill the gap created by the Danone delisting... by buying thirty million litres of milk from dairy farmers that usually work with Danone. Moreover, Lidl will sell these volumes under its own brand Envia, which it bought ten years ago... from Danone. "We do not need Danette", the discounter says. (www.retaildetail.eu)

Partener, coordonator al practicii de Impozite indirecte și liderul sectorului de Retail şi Produse de Consum, EY România
Cinci din zece români, îngrijorați de scumpirea alimentelor
Peste jumătate dintre respondenți (56%) sunt preocupați de creșterea costurilor pentru energie electrică, gaz și apă. Accesul la asistență...
Paco Supermarkets, inaugurare magazin Tulnici, judetul Vrancea
Paco Supermarkets, investiție de 700.000 euro în cel de-al 19-lea magazin
Paco Supermarkets continuă investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și bifează o nouă deschidere în județul Vrancea. Noul supermarket...
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG: românii alocă 1.000 de lei pentru coșul de cumpărături de Crăciun
Românii au început să se pregătească serios pentru Crăciun cu o săptămână înainte, reiese din numărul comenzilor care s-au dublat în...
Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarii Carne și Sare vor să intre în București cu un nou concept de măcelărie
Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de...
Monica Arapalea Bringo cumparaturi Craciun cumparaturi online sezonul festiv. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce comandă românii prin Bringo în sezonul festiv
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, a înregistrat o creștere semnificativă a...
Tazz cumparaturi supermarketuri produse online vanzari fmcg tazz by emag. curier livrare rapida cumparaturi. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Supermarketurile din Tazz, creștere de 180% a vânzărilor față de 2023
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile...