Imbuteliatorul Coca-Cola in Romania, declin de 9% al volumelor pe 2013 | Progresiv

Coca-Cola Hellenic Romania, imbuteliatorul local al produselor din portofoliul Coca-Cola Company, a raportat un declin de 9% al vanzarilor sale in volum pe 2013, comparativ cu anul anterior. Compania a revenit astfel pe un trend descendent, dupa ce in 2012 inregistase o redresare usoara a afacerii (o rata de crestere in volum de 2% fata de 2011).Imbuteliatorul Coca-Cola in Romania, declin de 9% al volumelor pe 2013


Declinul vanzarilor volumice in ultimul trimestru din 2013 a fost mai mic decat cel inregistrat pe intregul an: in raport se mentioneaza o scadere low single digits (sub 5% - n.r.) pe Q4, dupa o crestere usoara in Q3.

“Performanta vanzarilor in 2013 a fost impactata negativ de catre dificultatile intalnite la nivel macroeconomic si la nivelul comertului, cat si de catre presiunile promotionale ale competitorilor. Volumele de vanzari au inregistrat scaderi pe toate categoriile mari pe care activam, cu exceptia categoriei de sucuri de fructe care a realizat un avans puternic de ordinul double digit (peste 10% - n.r.), crestere sustinuta de lansarea Cappy Pulpy si de catre activitatile de marketing. De asemenea, bautura Coca-Cola Zero a performat peste media categoriei de bauturi racoritoare carbogazoase, inregistrand o crestere in volum de 32% in Q4”, se arata in raportul financiar publicat recent de compania greceasca Coca-Cola Hellenic.

In raport se mentioneaza si investitia masiva finalizata in 2013 in fabrica din Ploiesti a companiei. Este vorba de un proiect de 22 de milioane de euro pentru a pune in functiune o noua linie de imbuteliere a bauturilor racoritoare necarbonatate care contin bucati de pulpa de fruct. Astfel,  Coca-Cola si-a transforma fabrica din Ploiesti in hub regional de export, bautura Cappy Pulpy produsa aici fiind livrata pe 6 piete din Europa Centrala si de Est, zona care insumeaza 100 de milioane de consumatori.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).

Partener, coordonator al practicii de Impozite indirecte și liderul sectorului de Retail şi Produse de Consum, EY România
Cinci din zece români, îngrijorați de scumpirea alimentelor
Peste jumătate dintre respondenți (56%) sunt preocupați de creșterea costurilor pentru energie electrică, gaz și apă. Accesul la asistență...
Paco Supermarkets, inaugurare magazin Tulnici, judetul Vrancea
Paco Supermarkets, investiție de 700.000 euro în cel de-al 19-lea magazin
Paco Supermarkets continuă investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și bifează o nouă deschidere în județul Vrancea. Noul supermarket...
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG: românii alocă 1.000 de lei pentru coșul de cumpărături de Crăciun
Românii au început să se pregătească serios pentru Crăciun cu o săptămână înainte, reiese din numărul comenzilor care s-au dublat în...
Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarii Carne și Sare vor să intre în București cu un nou concept de măcelărie
Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de...
Monica Arapalea Bringo cumparaturi Craciun cumparaturi online sezonul festiv. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce comandă românii prin Bringo în sezonul festiv
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, a înregistrat o creștere semnificativă a...
Tazz cumparaturi supermarketuri produse online vanzari fmcg tazz by emag. curier livrare rapida cumparaturi. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Supermarketurile din Tazz, creștere de 180% a vânzărilor față de 2023
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile...