Heineken Romania vinde divizia de ape minerale | Progresiv

Heineken Romania a semnat un contract cu dl. Ioan Balan prin care vinde divizia de ape minerale, parte din fosta companie Bere Mures. 
Heineken Romania vinde divizia de ape minerale

Heineken a achizitionat in anul 2008 compania Bere Mures din care faceau parte o fabrica de bere in Ungheni (Mures) si o fabrica de ape minerale in localitatea Bacaia (Hunedoara). Compania producea marcile de bere Neumarkt, Dracula si Sovata si marcile de apa minerala Cezara si Cheile Cibului. In urma finalizarii fuziunii ce a avut loc in luna aprilie a acestui an, Heineken Romania a decis vanzarea diviziei de ape minerale a Bere Mures.


“Afacerea noastra de baza consta in producerea berii. In Romania, ne vom concentra in continuare pe producerea de marci de bere de calitate. Anuntul facut astazi cu privire la vanzarea diviziei de ape minerale este in concordanta cu strategia noastra de business”, declara Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken Romania.


Reprezentantii Heineken Romania au declarat ca vor continua investitiile in dezvoltarea fabricii din Targu Mures si in marca „Neumarkt”, precum si in celelalte fabrici si marci ale Heineken Romania.

Heineken Romania detine o cota de piata de 29% (AC Nielsen 2008) pe piata autohtona a berii. Printre marcile aflate in portofoliul companiei se  numara: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita, Hategana, Zipfer (import) si Edelweiss (import). Compania detine cinci centre de productie in Constanta, Craiova, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...