CuponReducere.ro a semnat un parteneriat cu reteaua Diverta | Progresiv

Site-ul de cupoane de reducere pentru produse de larg consum CuponReducere.ro a incheiat un parteneriat cu reteaua de magazine Diverta, care vizeaza acceptarea în librariile Diverta a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot selecta si printa de pe site-ul CuponReducere.ro. CuponReducere.ro a semnat un parteneriat cu reteaua Diverta

Diverta este a treia reteaua cu care CuponReducere.ro a semnat parteneriate, dupa Profi si Sensiblu. “Adaugand in portofoliul nostru si reduceri pentru produse de birotica si papetarie, jucarii, carti, dar si pentru alte produse comercializate in magazinele Diverta, diversificam galeria de cupoane cu reduceri si pentru alte categorii de produse utile in gospodarie si in viata personala. Implicit, atingem si un target mai avizat de consumatori, extinzand adresabilitatea CuponReducere.ro”, a declarat, intr-un comunicat, Bogdana Baltasiu, Business Unit Manager pentru CuponReducere.ro.

Cupoanele printabile de reducere sunt foarte cunoscute si frecvent utilizate de cumparatorii din Europa si SUA, iar studiile de piata arata ca, din ce in ce mai mult, consumatorii care navigheaza pe Internet urmaresc brandurile si recompensele, voucherele de reducere oferite de acestea pentru incercarea si utilizarea produselor din magazine.

Un studiu publicat recent in Franta citat de CuponaReducere.ro arata ca 56% dintre utilizatorii de Internet cauta cupoane de reducere pe Internet sau pe mobil (conform Institutului de Sondaje CCM Benchmark Panel). Aceeasi preocupare de urmarire a brandurilor in mediul online a fost confirmata si prin alte studii care, spre exemplu, ne informeaza ca jumatate dintre internautii mondiali sunt motivati de reduceri si de gratuitati (conform Ipsos OTX - februarie 2013).

CuponReducere.ro este prima platforma de digital couponing din Romania, lansata de Smart Coupon – companie ce face parte din grupul de firme Wave Division. Platforma www.CuponReducere.ro este multi-brand, multi-retailer si ofera consumatorilor acces gratuit catre reduceri si promotii pe care acestia le pot folosi pentru cosul de cumparaturi. Conceptul de “digital couponing” presupune printarea cupoanelor de reduceri de catre consumatori, in scopul utilizarii acestora in lanturile de retail (hypermarketuri, supermarketuri, magazine de tip discount, farmacii).

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...