CuponReducere.ro a semnat un parteneriat cu reteaua Diverta | Progresiv
Site-ul de cupoane de reducere pentru produse de larg consum CuponReducere.ro a incheiat un parteneriat cu reteaua de magazine Diverta, care vizeaza acceptarea în librariile Diverta a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot selecta si printa de pe site-ul CuponReducere.ro.
Diverta este a treia reteaua cu care CuponReducere.ro a semnat parteneriate, dupa Profi si Sensiblu. “Adaugand in portofoliul nostru si reduceri pentru produse de birotica si papetarie, jucarii, carti, dar si pentru alte produse comercializate in magazinele Diverta, diversificam galeria de cupoane cu reduceri si pentru alte categorii de produse utile in gospodarie si in viata personala. Implicit, atingem si un target mai avizat de consumatori, extinzand adresabilitatea CuponReducere.ro”, a declarat, intr-un comunicat, Bogdana Baltasiu, Business Unit Manager pentru CuponReducere.ro.
Cupoanele printabile de reducere sunt foarte cunoscute si frecvent utilizate de cumparatorii din Europa si SUA, iar studiile de piata arata ca, din ce in ce mai mult, consumatorii care navigheaza pe Internet urmaresc brandurile si recompensele, voucherele de reducere oferite de acestea pentru incercarea si utilizarea produselor din magazine.
Un studiu publicat recent in Franta citat de CuponaReducere.ro arata ca 56% dintre utilizatorii de Internet cauta cupoane de reducere pe Internet sau pe mobil (conform Institutului de Sondaje CCM Benchmark Panel). Aceeasi preocupare de urmarire a brandurilor in mediul online a fost confirmata si prin alte studii care, spre exemplu, ne informeaza ca jumatate dintre internautii mondiali sunt motivati de reduceri si de gratuitati (conform Ipsos OTX - februarie 2013).
CuponReducere.ro este prima platforma de digital couponing din Romania, lansata de Smart Coupon – companie ce face parte din grupul de firme Wave Division. Platforma www.CuponReducere.ro este multi-brand, multi-retailer si ofera consumatorilor acces gratuit catre reduceri si promotii pe care acestia le pot folosi pentru cosul de cumparaturi. Conceptul de “digital couponing” presupune printarea cupoanelor de reduceri de catre consumatori, in scopul utilizarii acestora in lanturile de retail (hypermarketuri, supermarketuri, magazine de tip discount, farmacii).