Colgate-Palmolive: profit in crestere cu 13,7% in trimestrul doi | Progresiv

Colgate-Palmolive a raportat un venit net in cel de-al doilea semestru al anului 2009 de 561,6 milioane de dolari, in crestere cu 13,7% fata de cel realizat in perioada similara a anului trecut, cotat la cifra de de 493,8 milioane. Colgate-Palmolive: profit in crestere cu 13,7% in trimestrul doi

La nivel global, vanzarile au descrescut in cel de-al doilea semestru cu 5,5% ajungand la valoarea de 3,745 miliarde de dolari iar volumul per unitate s-a depreciat cu 1,5%. Scaderile sunt completate de cresterea vanzarilor organice cu 6%  dar si a pretului global care a crescut cu 7,5%.

Profitul operational a depasit suma cumulata in al doilea trimestru al anului 2008, de 788, 4 milioane de dolari ajungand in acceasi perioada a lui 2009 la valoarea de 887, 1 milioane de dolari.

Compania a raportat la nivelul Europei si a zonei Pacificului de Sud o depreciere a vanzarilor de 18% iar a volumului per unitate de 3%. In acelasi context, pretul a crescut cu 1% iar rata de schimb s-a depreciat pana la 16%. Vanzarile organice la nivelul Europei si a regiunii Pacificului de Sud au scazut cu 1,5%.

Produsele de ingrijire orala ale companiei Colgate-Palmolive au fost lider de piata In Europa si zona Pacificului de Sud, pasta de dinti inregistrand vanzari semnificative in Germania, Grecia, Elvetia si Cehia. Printre produsele premium de ingrijire orala cel mai bine vandute s-au numarat: Colgate Total Advanced Clean, Colgate Max White si  Colgate Sensitive Enamel Protect.

In Romania, compania si-a sistat activitatea productiva prin inchiderea fabricii de la Brasov, transferand astfel productia in Polonia. Grupul a intrat pe piata din Romania in 1992 cand a infiintat societatea mixta Colgate-Palmolive Romania, alaturi de Norvea.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...