Carrefour France deploys virtual reality campaign in hypermarkets | Progresiv

Carrefour France has launched a marketing campaign that familiarizes shoppers with virtual reality (VR) products as part of its Carrefour Month multi-channel campaign. Carrefour France deploys virtual reality campaign in hypermarkets

The campaign takes place in all hypermarkets between 6th September and 3rd October 2016.

Shoppers can learn about VR glasses technology with 175,000 cardboard viewers priced at 3 euros each. Starting 4 October 2016 the view price changes to 10 euros each.

The campaign aims at informing shoppers on the promotions rolled out in stores and on carrefour.fr through their own VR glasses and VR smartphone app.

Using the dedicated app, customers learn about the applied promotions in hygiene and beauty products, grocery and natural products, hi-tech and multimedia products and household appliances.

During Carrefour Month, products are discounted up to 70% with the Carrefour Loyalty card and 80% for major brand items. (www.kantarretailiq.com)

Partener, coordonator al practicii de Impozite indirecte și liderul sectorului de Retail şi Produse de Consum, EY România
Cinci din zece români, îngrijorați de scumpirea alimentelor
Peste jumătate dintre respondenți (56%) sunt preocupați de creșterea costurilor pentru energie electrică, gaz și apă. Accesul la asistență...
Paco Supermarkets, inaugurare magazin Tulnici, judetul Vrancea
Paco Supermarkets, investiție de 700.000 euro în cel de-al 19-lea magazin
Paco Supermarkets continuă investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și bifează o nouă deschidere în județul Vrancea. Noul supermarket...
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
Freshful by eMAG: românii alocă 1.000 de lei pentru coșul de cumpărături de Crăciun
Românii au început să se pregătească serios pentru Crăciun cu o săptămână înainte, reiese din numărul comenzilor care s-au dublat în...
Proprietarii Carne și Sare vor să revoluționeze conceptul de ”măcelărie” cu o locație nouă în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarii Carne și Sare vor să intre în București cu un nou concept de măcelărie
Lansat în 2022, businessul Carne și Sare numără în prezent trei locații și își propune să revoluționeze în 2025 conceptul de...
Monica Arapalea Bringo cumparaturi Craciun cumparaturi online sezonul festiv. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce comandă românii prin Bringo în sezonul festiv
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, a înregistrat o creștere semnificativă a...
Tazz cumparaturi supermarketuri produse online vanzari fmcg tazz by emag. curier livrare rapida cumparaturi. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Supermarketurile din Tazz, creștere de 180% a vânzărilor față de 2023
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile...